Taas rokotekuolema: 39-vuotias hoitaja kuoli 48 tuntia ottamisen jälkeen
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vaarallista on jakaa huuhaa -tietoa! Olen kysynyt näiltä trumpisteilta ja p e r s u i l t a, mikä on vaihtoehto rokottamiselle - että pandemia häviäisi.- ei ole tullut vastausta! Tai on semmoinen, että ulkoilkaa ja syökää vitamiineja yms. Turhaan aiheuttavat pelkoa ja ahdistusta varsinkin herkissä, riskiryhmään kuuluvissa ihmisissä, jotka tietävät, että ainoastaan rokote suojaa. Jos niiden postauksia kritisoi somessa, poistavat, eivät kestä totuutta. Ja samanmieliset kiittelee ja ylistää näitä hörhöjä. Esim. Se yksi Nokialta potkut saanut, yrittäjänä konkurssin tehnyt, voi mitä shaissee jakaa🤮
Rokote suojaa sinua vain oireilta ei taudilta. Riskiryhmäläiset eivät hyödy siitä mitään, ettet sinä saa kuumetta ja yskää. Sinä voit levittää sitä tautia vaikka kuinka paljon. Riskiryhmäläistä auttaa vain heidän itsensä ottama rokoite. Ei muiden ottama.
Onhan Suomessakin tehty lähes 150 potilashaittailmoitusta koronarokotteesta.
Aika paljon siihen nähden että vasta 2% väestöstä rokotettu ja osa haittailmoituksista jo sen ensimmäisen rokotteen jälkeen. Ei ole tainnut kukaan noista tulla vielä omalla nimellä ja naamalla julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallista on jakaa huuhaa -tietoa! Olen kysynyt näiltä trumpisteilta ja p e r s u i l t a, mikä on vaihtoehto rokottamiselle - että pandemia häviäisi.- ei ole tullut vastausta! Tai on semmoinen, että ulkoilkaa ja syökää vitamiineja yms. Turhaan aiheuttavat pelkoa ja ahdistusta varsinkin herkissä, riskiryhmään kuuluvissa ihmisissä, jotka tietävät, että ainoastaan rokote suojaa. Jos niiden postauksia kritisoi somessa, poistavat, eivät kestä totuutta. Ja samanmieliset kiittelee ja ylistää näitä hörhöjä. Esim. Se yksi Nokialta potkut saanut, yrittäjänä konkurssin tehnyt, voi mitä shaissee jakaa🤮
Rokote suojaa sinua vain oireilta ei taudilta. Riskiryhmäläiset eivät hyödy siitä mitään, ettet sinä saa kuumetta ja yskää. Sinä voit levittää sitä tautia vaikka kuinka paljon. Riskiryhmäläistä auttaa vain heidän itsensä ottama rokoite. Ei muiden ottama.
Sain Pfiserin rokotteen. Sen antama suoja on 95%. Se tarkoittaa sitä, että rokotetuista 95 ihmistä sadasta ei sairastu koronaan.
Mä en todellakaan ymmärrä tuota höpötystä siitä, että " rokote suojaa sinua vain oireilta ei taudilta", kuka tuon omituisen vääristelyn takana on? Ne jotka eivät osaa lukea, vai ne jotka ymmärrä lukemaansa?
Kommenttiani ei jostain syystä julkaistu. Mutta ihan voi herrasväki itse googlettaa kuinka paljon ihmisiä kuolee vuosittain oli rokotteita/koronoita tai ei ja aivan varmasti riittää ihmisiä joilla korona tai rokote ja kuolee muihin aioihin kuten vanhuuteen. Yli 53 000 ihmistä menehtyy vuosittain Suomessa (joista 55% yli 80 vuotiaita) eikä korona ole tuota lukua yhtään suomessa nostanut!
Mutta ne joilla on ollut korona niin kuolinsyyksi laitettu korona vaikka olisivat kuolleet muutenkin, en todellakaan ymmärrä miksi näin tehdään?!? Mutta kun rokote annettu niin kuolinsyyksi ei todellakaan laiteta rokotetta, ei pidäkkään, mutta saman pitäisi päteä jos on korona.
Suomessa tulee kuolemaan 270 ihmistä 48.n tunnin kuluessa rokotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttiani ei jostain syystä julkaistu. Mutta ihan voi herrasväki itse googlettaa kuinka paljon ihmisiä kuolee vuosittain oli rokotteita/koronoita tai ei ja aivan varmasti riittää ihmisiä joilla korona tai rokote ja kuolee muihin aioihin kuten vanhuuteen. Yli 53 000 ihmistä menehtyy vuosittain Suomessa (joista 55% yli 80 vuotiaita) eikä korona ole tuota lukua yhtään suomessa nostanut!
Mutta ne joilla on ollut korona niin kuolinsyyksi laitettu korona vaikka olisivat kuolleet muutenkin, en todellakaan ymmärrä miksi näin tehdään?!? Mutta kun rokote annettu niin kuolinsyyksi ei todellakaan laiteta rokotetta, ei pidäkkään, mutta saman pitäisi päteä jos on korona.
Siksi, että kuolemansyyntutkija ei voi laitta syyksi vanhuus jos ihminen on kuollut koronainfektion seurauksena. Sitä paitsi vanhuus ei voi olla virallinen kuolinsyy.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikea sitä nyt on tajuta, ettei ihmisiä ole siksi kuollut enempää koska asian eteen on aktiivisesti tehty töitä.
Jos terveydenhuollon ammattilaisille tulisi minkä tahansa rokotteen jälkeen heti ilmenevää huonovointisuutta, migreeninomaista päänsärkyä, niin oikeassa todellisuudessa hän hakeutuisi tutkimuksiin. Mutta tässä trumppilan todellisuudessa hän jatkoi vain urheasti töitä ja kuolikin siististi vasta ajettuaan parkkiruutuun eikä esimerkiksi sata metriä ennen sitä. KUKA USKOO????
Eihän tuossa jutussa edes kerrottu mikä kyseisen henkilön kuolinsyy oikeasti oli, sitä kun ei ilmeisesti vielä tiedetä. Ei siis ole mitenkään mahdollista tietää, onko kuolinsyy sellainen johon rokote olisi voinut edes teoriassa vaikuttaa. Onhan mahdollista että ruumiinavauksessa löytyy esim. jokin sellainen sairaus jonka on täytynyt muhia huomaamattomana pitkään ja alkaa jo ennen rokotetta, vaikka oireita ei olisi vielä silloin ollutkaan. Niin kauan kuin kuolinsyytä ei tiedetä, on kyseessä pelkkä spekulointi ja pelottelu.
Itse olen laki-alalla ja sanon suoraan että muutaman hoitajan kuolema ei mua paljoa hetkauta
Koska itse valitsivat alan jossa tietävät että pitää rokottaa
Me jotka tehdään pääosin näyttöäätetyötä ei tulla tuota rokotetta kaipaamaan
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti, muetta laitapa tänne moniko on kuollut 48h sisällä perunan syömisestä niin saadaan verrokkiryhmä.
Mutta kun joku kuolee 30 päivän sisällä koronatartunnasta, niin se tilastoidaan koronakuolemaksi.
Lifesite on ultrakonservatiivinen valemedia, ei todellakaan luotettava lähde. Jäänyt lukuisia kertoja kiinni tekaistujen salaliittoteorioiden ja valeuutisten levittämisestä. Todella noloa, ap, siteerata sieltä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Suomessakin tehty lähes 150 potilashaittailmoitusta koronarokotteesta.
Aika paljon siihen nähden että vasta 2% väestöstä rokotettu ja osa haittailmoituksista jo sen ensimmäisen rokotteen jälkeen. Ei ole tainnut kukaan noista tulla vielä omalla nimellä ja naamalla julkisuuteen.
Allergisia reaktioita ja pistokohdan kipeytymistä. Vai onko mielikuvitus niin laukalla, että kuolleita, mutta suomen valtio salaa.........
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Campaign_Life_Coalition
"Campaign Life Coalition founded LifeSiteNews in 1997. The website was founded with the intent to promote anti-abortion views.[12]
According to Snopes, LifeSiteNews is "a known purveyor of misleading information."[13] The Associated Press described the website as "ultraconservative."[14] In May 2019, Philip Pullela, in a Reuters article, wrote that the website "often is a platform for attacks on [Pope Francis]."[15] The LGBT magazine The Advocate has described LifeSiteNews as an anti-LGBT outlet, and criticised it for articles blaming clerical sex abuse, including that of children, on homosexuality.[16] Research has shown no evidence that sexual orientation affects the likelihood of a person's abusing children.[17][18]"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti, muetta laitapa tänne moniko on kuollut 48h sisällä perunan syömisestä niin saadaan verrokkiryhmä.
Mutta kun joku kuolee 30 päivän sisällä koronatartunnasta, niin se tilastoidaan koronakuolemaksi.
Älä höpise.
Onhan ihmisiä kuollut Buranaan.
Työkaveri meinasi kuolla hammaslääkärin antamaan puudutuspiikkiin. Oli todella lähellä. Ei ollut koskaan aikaisemmin annettu ja sai voimakkaan allergisen reaktion. Jo pieni määrä kys. ainetta voi hänelle aiheuttaa sydämenpysähdyksen, mutta ei ole sen takia lopettanut hammaslääkärissä käyntiä, vaan näyttää kortin, mitä aineita ei saa käyttää.
Pitäs saada luettua iltapaskalehdistä nämä uutiset. Voisi samalla lukea uusimmat Danny uutiset siinä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen laki-alalla ja sanon suoraan että muutaman hoitajan kuolema ei mua paljoa hetkauta
Koska itse valitsivat alan jossa tietävät että pitää rokottaa
Me jotka tehdään pääosin näyttöäätetyötä ei tulla tuota rokotetta kaipaamaan
Saattaa jatkossa tulla pakolliseksi myös poliisi- ja oikeustaloissa, maistraateissa jne
Miksi tänne ei linkata niitä kuolemia jotka on seurausta koronasta? Ai niin, kun niitä on reilusti yli kaksi miljoonaa..