Olen yksinäinen luuseri, joka ei työn ulkopuolella tapaa koskaan juuri ketään. Miksi unissani olen kuitenkin jatkuvasti hyvinkin sosiaalisissa tilanteissa?
Kommentit (10)
Niin ja lisään sen, että unissani en ole se joukon ulkopuolinen hylkiö, vaan hallitsen tilanteen.
Aah, olen introvertti joka on onnellinen ettei töiden jälkeen tarvii sosialisoitua yhtään. Ihana olla vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Aah, olen introvertti joka on onnellinen ettei töiden jälkeen tarvii sosialisoitua yhtään. Ihana olla vaan kotona.
Niin minäkin olen, mutta siksi juuri ihmettelen näitä unia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaappiekstrovertti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siinä tapauksessa, miksi haukut itseäsi luuseriksi? Introvertit ovat kyllä etenkin korona-ajan voittajia. Itselleni tämä aika on ollut unelmien täyttymys, kun työt saa tehdä etänä eikä ole vapaa-aikanakaan painetta tavata muita. Saa olla ihan yksin ja se on ihanaaaaaa.
Unissa työskentelet niiden asioiden kanssa, joita päiväsaikaan et ole saanut ratkaistuksi, mutta se tapahtuu unen logiikalla. Puhut itsestäsi luuserina ja unissa hallitset tilanteen, joten asia askarruttaa sinua, ei sen kummempia. Uni antaa sinulle neuvoja itseäsi koskevissa asioissa.
Ihminen on sosiaalinen olento, vaikka olisikin erakko. Siksi kirjoittelet tänne av:llekin.
Olen myös introvertti ja oikeesti unelmani olisi olla täysin riippumaton muista ihmisistä niin etten tarvitsisi juttelemista, yhteyttä tai fyysistä läheisyyttä esim. haleja joita sinkkuna joskus tekisi mieli eikä muuta :D rakastan yksin oloa ja koen sosiaaliset tarpeeni jotenkin ketuttavina mut en varmaan olisi enään ihminen jos jostain syystä täysin loppuisi sosiaaliset tarpeet. Onneksi niitä tulee kuitenkin harvoin ja netin kautta saa suurimmat sosiaalisettarpeet tyydytettyä jos haluan vaikkapa jutella syvällisiä tuttujen kanssa. Internet on pelastus introvertille!
No, ehkä halusisit kuitenkin tavata ihmisiä?
Kyllähän unissa ihmiset usein vaikka lentävätkin, vaikka eivät lentää osaakaan.