Onko täällä kellään Polarin Vantage urheilukelloa? Kutittaako urheilukellosi ranneke?
Mulla kutiaa iho rannekkeesta inhottavasti... vaikka siinä on sellaisia ilmareikiä.
Mulla on myös Apple watch, sen rannekkeen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Tietenkään.
Kommentit (9)
Itsellä Ignite. Puoli vuotta suunnittelin sen silikonirannekkeen kanssa, kättä vaihdellen kun kohtaan nousi aina ihottumaa ja kutisi. Vaikka kuinka piti rannekkeen puhtaana, pesi ja kuivasi huolella. Silti iho hautui siellä alla. Ostin sitten Polarin "kangas"rannekkeen, on aivan eri meininki! Tää on aivan toisella tapaa hengittävä eikä kutise enää yhtään. Nahkaisiakin rannekkeita on saatavilla, niistä ei kokemusta. Ainut miinus on, ettei tätä viitsi nyt pitää kädessä kun menee suihkuun ja pesta siinä samalla, vaan pyyhin kellotaulun tauksen aina erikseen.
En suunnitellut, vaan sinnittelin. Saakelin autocorrect
Mulla on Vantagessa muoviranneke, ei siis silikoninen. Tämä ei kutita. Edellisessä Polarissani oli silikoninen, se piti kiristää tiukemmalla, koska oli joustava. Se kutitti joskus.
Laita ranneke löysemmälle, ja desinfioi tausta usein.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä Ignite. Puoli vuotta suunnittelin sen silikonirannekkeen kanssa, kättä vaihdellen kun kohtaan nousi aina ihottumaa ja kutisi. Vaikka kuinka piti rannekkeen puhtaana, pesi ja kuivasi huolella. Silti iho hautui siellä alla. Ostin sitten Polarin "kangas"rannekkeen, on aivan eri meininki! Tää on aivan toisella tapaa hengittävä eikä kutise enää yhtään. Nahkaisiakin rannekkeita on saatavilla, niistä ei kokemusta. Ainut miinus on, ettei tätä viitsi nyt pitää kädessä kun menee suihkuun ja pesta siinä samalla, vaan pyyhin kellotaulun tauksen aina erikseen.
Kiitos kokemuksen jaosta! Siis joo, toi kankainen ranneke vois olla hyvä! En tiedä, onko tämä ranneke silikonia vai mitä, mutta se on siis Polar Vantage M -kellossa se, joka tulee kellon mukana. Ja siis aika outoa, rannekkeen koko on S/M ja se on lähestulkoon liian pieni minulle! Vaikka siis olen 163cm nainen, bmi 25.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Vantagessa muoviranneke, ei siis silikoninen. Tämä ei kutita. Edellisessä Polarissani oli silikoninen, se piti kiristää tiukemmalla, koska oli joustava. Se kutitti joskus.
Laita ranneke löysemmälle, ja desinfioi tausta usein.
Onkohan tämä mukana tuleva ranneke silikonia? Luulisin, koska se hieman joustaa. Tämä alkoi kutittaa siis heti ihan uutena.
Hiostaa ja se kutittaa. Käytän lähinnä urheillessa muutenkin, joten ei haittaa. Kangasranneke houkuttelee mutta mietin kokoa, kun tuo s/m-ranneke meinaa olla liian iso. Ainakaan valkoista ei saa pienemmässä koossa.
Ostin syksyllä Polar Uniten ja siinä oli silikoninen ranneke. Muutaman päivän pystyin käyttämään sitä silikonista, sitten oli ranne niin täynnä kutisevaa näppylää etten pystynyt enää kelloa käyttämään.
Ranteen parannuttua hankin kangasrannekkeen ja sen kanssa ei ole ongelmaa.
Polar voisi jatkossa laittaa pakkaukseen mukaan tuon vaihtorannekkeen, sillä tuntuu olevan tosi yleinen vaiva tämä silikonirannekkeen aiheuttama ihottuma.
Vierailija kirjoitti:
Hiostaa ja se kutittaa. Käytän lähinnä urheillessa muutenkin, joten ei haittaa. Kangasranneke houkuttelee mutta mietin kokoa, kun tuo s/m-ranneke meinaa olla liian iso. Ainakaan valkoista ei saa pienemmässä koossa.
No ei voi olla liian iso! Mulla on ranne naftit 17cm ja S/M perusranneke hädin tuskin riittää! Jos solki on rannekeen keskivaiheilla, ympärysmitta saa olla 15cm!
Hitsi, että tää ranneke kutiaa! Miten VAIN Apple onnistuu watcheineen tässäkin asiassa? Saa keli.
Pitääkö tässä hankkia kelloon nahkainen ranneke, onkohan niitä, kokemuksia?