Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet tykännyt asua, missä et?

Vierailija
30.01.2021 |

Ja miksi? Mitkä asiat on vaikuttaneet viihtyvyyteen luultua vähemmän/enemmän?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin omaksi yllätyksekseni enemmän rosoisesta kuin pikkunätistä ympöristöstä.

Vierailija
2/10 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten Kaliforniassa, koska aurinko, lämmin sää ja meri. 

Vähiten Suomessa ylipäätään, koska en pidä kylmästä ja pimeydestä. Terveydenhuolto parempi tietysti Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin rivarissa asumista. Haluan olla omissa oloissani, ja se toteutuu paremmin joko anonyymisti kerrostalossa tai ok-talossa tarpeeksi kaukana naapureista (mutta mukavuudenhaluisena en ok-taloa halua).

Vierailija
4/10 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäsin omaksi yllätyksekseni enemmän rosoisesta kuin pikkunätistä ympöristöstä.

Mitä tarkoitat rosoisella ja miksi tykkäsit enemmän?

Vierailija
5/10 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat rosoisella ja miksi tykkäsit enemmän?

Siinä rosoisemmasa taloyhtiössä oli tietty rentous, vaikka oli turvallista ja tarpeellidet remontit tehty. Siellä siedettiin vähän kulumaa ja ajan patina, ja suhtauduttiin kohtuudella elämiseen.

Vierailija
6/10 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut onnellisin ulkomailla tropiikissa kommuunissa, joka perustuu meditaatioon ja itsetuntemuksen kohottamiseen. Cooleja kavereita kaikkialta maailmasta, nuoria ja vanhempia.

Vierailija
7/10 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut onnellisin ulkomailla tropiikissa kommuunissa, joka perustuu meditaatioon ja itsetuntemuksen kohottamiseen. Cooleja kavereita kaikkialta maailmasta, nuoria ja vanhempia.

Tää kuulostaisi sellaiselta paikalta, jossa itsekin tykkäisin asua. Tosin tykkään myös yksityisyydestä, joten joku spirituaalinen asuinalue olisi kiva, mutta ei kuitenkaan ihan "liian yhteisöllinen".

Vierailija
8/10 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasim asua eteläsuomessa. Tampere, Turku ja Oulu kaikki kesällä ihan samoja kaupunkeja. Mitä nyt turkulaiset tuntuivat olevan itseään täynnä verraten tamperelaisiin tai oululaisiin.

Syy miksi päädyin ouluun on talvi. Oikea talvi, ei mikään ikuinen marraskuu. Täältä ajaa rukan mökille 2 tunnissa. Junalla pääsee vaikkapa tampereelle 4-5 tuntia. Helskinkiin lento tunti.

Sopivan kokoinen kaupunki, väkiluvultaan sekä asukastiheydeltään turkua isompi. Kaikki haluttavat palvelut löytyvät.

Keskikesällä aurinko ei käytännössä laske ollenkaan. Järisyttävä ero eteläsuomeen verraten. Talvella kuitenkin jonkun verran valoisaa, ei mitään kaamosta.

Vihasin myös kerrostalo asumista. Rivari oli ok, omakotitalo paras.

Vierailija
10/10 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla ihan jo säiden vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan