Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverille on tärkeintä liikunta ja punttien nostaminen, ärsyttävintä mitä tiedän

Vierailija
29.01.2021 |

Ärsyttävintä on se, että ei muuta puhu. Minulla on ihan sama mitä tekee, mutta puhuminen.... se on rasittavaa. Harrastakaa kotona mitä haluatte, mutta tehdään töissä työtä ja puhutaan työasioista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut haluaa olla ajattelematta töitä välillä. Mua stressaa se kun koulukavereiden kanssa puhe menee aina kandiin, kurssivalintoihin ja opettajiin. Milloin on tarkoitus nollata aivot noista asioista?

Vierailija
2/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut haluaa olla ajattelematta töitä välillä. Mua stressaa se kun koulukavereiden kanssa puhe menee aina kandiin, kurssivalintoihin ja opettajiin. Milloin on tarkoitus nollata aivot noista asioista?

ne onkin KOULUkavereita.

vapaa-ajan kaverit on erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan tehdä hänelle selväksi että sinua ei salille saa vaikka kuinka puhuttaa, toisaalta se voisi tehdä hyvää ihrapallero...

Vierailija
4/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne onkin KOULUkavereita.

No ei mulla ainakaan ole opiskelukaupungissa mitään vapaa-ajan kavereita erikseen.

Vierailija
5/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama kokemus! Siis vaikka kahviteltiin koulun ulkopuolella, aina vaan ne samat aiheet. Hienoa jos on niin omistautunut omalle alalleen että jaksaa siitä jauhaa 24/7, mutta mun oli pakko todeta etten sellaisessa seurassa viihdy.

Vierailija
6/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He varmasti jauhavat melkein koko ajan siitä aiheesta, maanisesti, pakkomielteisesti. Sinä joudut kärsimään sitä, ilman korvasuojia, mikä voisi olla ratkaisuna asiaan.

Vierailija
7/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne onkin KOULUkavereita.

No ei mulla ainakaan ole opiskelukaupungissa mitään vapaa-ajan kavereita erikseen.

itse en jaksaisi nähdä työ/koulukavereita enää vapaa-ajalla. niitä näkee ihan tarpeeksi siellä töissä/koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän