Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheen haluaa ottaa etäisyyttä raskausaikana?

Vierailija
29.01.2021 |

Onko teille tuttu tunne, että miestä ei raskausaikana kaipaa lähelleen? Normaalisti meillä on paljon läheisyyttä ja s*ksiä, mutta raskaana ollessa istun mieluummin toisella puolella huonetta. Mikähän siinä on? Luulisi miehen tulevan läheisemmäksi, kun hänen geneettistä materiaalia on sisälläni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tunnista ongelmaa?

Vierailija
2/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut sinut tiineeksi niin sen jälkeen kiinnostus lopahtaa. On hommansa hoitanut.

Tyypillinen tapaus tämä - väärä mies, mutta keplasi kuitenkin lapsen tekemiseen.

Vierailija
4/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saanut sinut tiineeksi niin sen jälkeen kiinnostus lopahtaa. On hommansa hoitanut.

Tyypillinen tapaus tämä - väärä mies, mutta keplasi kuitenkin lapsen tekemiseen.

Ei mene noin, vaan raskauden jälkeen tilanne palaa normaaliksi. Ainoastaan raskausajan on halu etäisyyteen.

Vierailija
5/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kokenut mutta olen kuullut, että raskausaikana oma mies voi esimerkiksi yhtäkkiä haista pahalle.

Seksi ei ehkä kiinnosta, kun oma keho muuttuu. Kaikki tai mitkään asennot ei tunnu hyvältä, koko ajan saa juosta vessassa jne. Itse välttelin seksiä alkuraskaudessa, kun muutaman kerran seksin jälkeen vatsaa nipisteli ja pelkäsin, että raskaus menee kesken.

Vierailija
6/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dyn    dyn     dyn     dyn    dyn   dyn  dyn dyn dyn kivekset lähenee

Vierailija
7/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mieli ja keho valmistutuu synnytykseen. Kaikki keskittyminen menee uuden elämän kehittymiseen ja kypsymiseen. Muutoksen aikaa.

Vierailija
8/8 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaistoaa ettei lapsi ole hänen.

Mies ei tosin ole yksin asian kanssa. Jopa 15% kaikista lapsista on käenpoikasia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi