Tuntuuko se miltään jos silleen pumppailee ka lulla seksin aikana?
Kommentit (28)
Voisitko selittää tarkemmin, mitä tarkoitat pumppailulla?
Turha näitä mätisäkkiä on pumppailla muuta kuin eestaas ja mäskit sisään. Tai kurkkuun.
Sun prinssinnakkis pumppailut on yhtä tyhjän kanssa. Pumppaile vaan hanskaas.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Melaa mekkoon
Vierailija kirjoitti:
Ees-taas-ees-taas eli työntö-veto-työntö-veto? Kyllä sä tiedät,hei ;)
Ei kannata. Työnnät sisälle vaan ja pysyt paikallasi ja siinä voitte yhdessä odotella että millon alkaa tapahtua ja akti on ohi. On kohteliasta keskustella odotellessa ajankohtaisista aiheista samalla.
Jos iso kalu niin pumppailu tuntuu ihananalta. Tarkoitan nyt siis 18++ ja paksuja kaluja.
Tarkoitan pumppailulla sitä että vähän kuin treenaisi lantionpohjanlihaksia samalla. Sillälailla seisottaa että sykähtelee oikein kunnolla.
Jos pumppailee samaan tahtiin kuin tuossa postauksien välissä olevassa
Techtronics-pump up The Jan
YouTube videossa niin kyllä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan pumppailulla sitä että vähän kuin treenaisi lantionpohjanlihaksia samalla. Sillälailla seisottaa että sykähtelee oikein kunnolla.
Kerros nyt miten pienen kalun olemattomat sykähtelyt tuntuisivat näissä hehtaarivaginoissa?
Tunge fleshlight sen löysävittuun ja paukuta flesarii 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt miten pienen kalun olemattomat sykähtelyt tuntuisivat näissä hehtaarivaginoissa?
Tääl av:lla on ihan nättejä naisiakin vaikka kuinka. Kokemusta on.
Oon sitä mieltä että pienellä nysällä pumppailut on ihan yhtä tyhjän kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ees-taas-ees-taas eli työntö-veto-työntö-veto? Kyllä sä tiedät,hei ;)
Aa, oon luullut, että pumppuailu kuuluu n*ssimiseen. Totta kai se tuntuu miltään, sillähän se orgasmi mulle tulee.
No jos karhupumpulla pumppailee niin sitten kyllä.
Riippuu onko löysäpillu? Löysäpillu ei oikein tunnu miltään kalun ympärillä, jos pumppaa. Tiukassa pillussa pumppailu saa kalun laukeamaan nopeasti.
Tuntuu hyvältä. Mutta miehelläni on iso kalu ja minulla pieni.
: D