Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kukaan puolusta kiusaamistilanteissa

Vierailija
28.01.2021 |

Huoh. Olen joutunut asumaan porukoiden nurkissa onnettoman elämäntilanteeni vuoksi. Mulla ei ole ollut helppo elämä täällä missä asun.

Joudun sietämään kaiken vitsailun ja palkan teon mikä kohdistuu muhun. Enää en jaksa.
Tuntuu vaan usein että uudessa paikassa saisin olla vapaammin.
Omat sukulaiset heittää muka huumoria kokoajan mun heikkouksista. Ainoa mitä muut sanoo on juuri että se on vaan huumoria.

Älä vastaa puhelimeen niin ei puhu huumoria.
Pyysin lopettamaan mutta ei auta.
Mua pidetään erityislapsena ja möllitään ihme jutuilla päivästä toiseen.

Joskus olisi mukava ettei musta tehtäis aina naurunalaista ja tahallaan erityisnuorta.
Ostellaan lasten vaatteita ja kukaan ei puhu mulle niinkuin aikuiselle. Mua alistetaan olemaan erityinen vaikka omasta mielestä en sellainen ole.

Muiden irvailu ja huumori musta saa mut näyttämään epävarmalta itsestäni. Häpeän itseäni kun kukaan ei kunnioita Mua ihmisenä. Entiedä miten muuten tästä pääsen eroon kuin muuttamalla muualle mutta se ei ole helppoa kun ei ole luottotietoja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään perheen ulkopuolista ihmistä, joka on tukenasi? Koulussa esim kuraattoria tms jolle voisit puhua?

Vierailija
2/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkan teon korjaan. Yritän itse olla normaalisti mutta muut eivät anna tilaisuutta siihen. Kaikki tehdään kädestä pitäen ja vahtien. Vähän alkaa jo ahdistamaan kun pärjäisin itsenäisesti jos vaan olis ne hemmetin luottotiedot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkan teon korjaan. Yritän itse olla normaalisti mutta muut eivät anna tilaisuutta siihen. Kaikki tehdään kädestä pitäen ja vahtien. Vähän alkaa jo ahdistamaan kun pärjäisin itsenäisesti jos vaan olis ne hemmetin luottotiedot.

Millasia asioita haluaisit esim tehdä itse... siis mitä asioita tehdään puolestasi?

Vierailija
4/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ketään perheen ulkopuolista ihmistä, joka on tukenasi? Koulussa esim kuraattoria tms jolle voisit puhua?

Ei ku en oo koulussa osa syy on masennus ja paniikkihäiriö. Sosiaalitoimesta ei ole apua siellä oli yksi työntekijä joka sattui olemaan mummoni tuttu ja hän aliarvioi mua myös jatkuvasti.

Vierailija
5/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä. Suku on suku. Sitä voi heittää vaikka tiilellä. Ei niillä ole mitään väliä. Ne on vaan ihmisiä jotka tunkee elämääsi biologian kautta. Lyöt luurin korvaan, vaihdat numeron, muutat. Hanki kavereita.

Vierailija
6/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aiheuttanut luottotietojen menemisen ja miten vastaava on vältettävissä tulevaisuudessa?

Vierailija
7/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasia asioita haluaisit esim tehdä itse... siis mitä asioita tehdään puolestasi?

Kaiken. En pysty mihinkään itsenäisesti kun heti tullaan ohjeistamaan. Yksi tuttu ihmetteli miks mua pidetään kädestä kiinni niin paljon. En todellakaan tarvitse 247 valvontaa ja ohjeistusta.

Vierailija
8/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ku en oo koulussa osa syy on masennus ja paniikkihäiriö. Sosiaalitoimesta ei ole apua siellä oli yksi työntekijä joka sattui olemaan mummoni tuttu ja hän aliarvioi mua myös jatkuvasti.

Onko sinulla hoitosuhde esim psykologiin tai sairaanhoitajaan? Olisi varmaankin syytä olla, kun kärsit mielenterveysongelmista.

Vierailija
9/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken. En pysty mihinkään itsenäisesti kun heti tullaan ohjeistamaan. Yksi tuttu ihmetteli miks mua pidetään kädestä kiinni niin paljon. En todellakaan tarvitse 247 valvontaa ja ohjeistusta.

Oletko kysynyt syytä? mitä ne kädestä kiinni pitävät ihmiset vastaavat sinulle?

Vierailija
10/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on mutta oon sen verran tossun alla että on vaan pakko vastailla jos he soittaa. Ja on mulla kavereita tosin asuvat kauempana niin ei ole tässä livenä nyt.

Vierailija
11/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla hoitosuhde esim psykologiin tai sairaanhoitajaan? Olisi varmaankin syytä olla, kun kärsit mielenterveysongelmista.

Sairaanhoitaja on tällä hetkellä takomassa järkeä päähäni. Ja lääkkeet on myös.

Vierailija
12/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat ilkimyksiä jos kohtelevat sinua epäkunnioittavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan