nuori tyttö kolmanneksi
miltähän ajatus tuntuisi jos saisi jonkun kolmannen eli nuoren n 20v tytön mukaan sänkyyn pelehtimään meidän kanssa
Kommentit (10)
no tuossa toisessa ketjussa siis nainen toivoo nuorta poikaa jyystämään sitä miksei mieskin voisi toivoa hieman märempää painettavaa sänkyyn, tosin muija voisi olla vaikka käymässä kaupassa tms että ei häiritsisi ja jos sen leveän perän näkee ja toosan voi olla ettei ota eteen sen tytönkään kanssa
Näin sitä ajatellaan erilailla. Minusta just se aikuisen naisen leveä perä on kuumaa kamaa. Sille ei kapea ja pieni tytön peba pärjää. Mä en kaipaa kolmatta pyörää.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi naurattamaan niin pirusti. Vaimoko muka ottaisi minulle 20v misun mukaan sänkyyn.
BTDT, oli tosin esc....
Mun lempifantasia! Ei ole toteutumassa tosiaankaan, mutta saa kai fantasioida.
Meille tulee ulkomainen au-pair, parikymppinen tyttö, jolla on valtavan suuret rinnat. Nännit nöpöttävät paidoista läpi, suuret nännipihat kuultavat, ja painavat rinnat heilahtelevat kotitöitä tehdessä. Tyttö näyttää nauttivan kun katselemme hänen upeita rintojaan, niistä ei saa silmiä irti. Kerran yllätän keittiöstä tytön istumassa pöydällä jalat levällään, mies on nostanut paidan ylös ja imee ja puristelee tytön tissejä. Kumpikaan ei huomaa minua kiimaltaan.
Mies kääntää tytön vatsalleen pöydälle, levittää reidet ja persikkaiset pakarat ja nuolaisee pillua pari pitkää nuolaisua. Tyttö ulisee kiimasta ja kohottaa takamustaan. Mies survaisee turvonneen, kovan kyrpänsä tytön pilluun. Muutamalla työnnöllä molemmat saavat rajun orgasmin.
... jatkuu
Nyt mieheni ja tyttö huomaavat minut hätkähtäen. Sanon että ensi kerralla haluan tulla mukaan.
Siitä alkaa ihanat kolmen kimpat. Rakastan nuolla ja näykkiä tytön ihania, isoja tissejä. Leivon ja sivelen tissejä kaksin käsin. Tyttöä kielletään pitämästä rintaliivejä, ostan hänelle seksikaupasta toppeja kotityövaatteiksi. Tytön persikkapillua haluan myös maistaa herkällä kielenkärjellä, vastineeksi tyttö hieroo tissejään selkääni ja kasvoihini ja panee minua isolla dildolla. Mies katselee meitä hulluna kiimasta, kunnes annamme luvan ja hän survoo taas tyttöä takaapäin rajusti. Parasta on jos tyttö on kontallaan ja miehen pannessa imen ja nuolen alhaalta päin tytön nännejä.
Vierailija kirjoitti:
... jatkuu
Nyt mieheni ja tyttö huomaavat minut hätkähtäen. Sanon että ensi kerralla haluan tulla mukaan.Siitä alkaa ihanat kolmen kimpat. Rakastan nuolla ja näykkiä tytön ihania, isoja tissejä. Leivon ja sivelen tissejä kaksin käsin. Tyttöä kielletään pitämästä rintaliivejä, ostan hänelle seksikaupasta toppeja kotityövaatteiksi. Tytön persikkapillua haluan myös maistaa herkällä kielenkärjellä, vastineeksi tyttö hieroo tissejään selkääni ja kasvoihini ja panee minua isolla dildolla. Mies katselee meitä hulluna kiimasta, kunnes annamme luvan ja hän survoo taas tyttöä takaapäin rajusti. Parasta on jos tyttö on kontallaan ja miehen pannessa imen ja nuolen alhaalta päin tytön nännejä.
Heh heh
Nuo fantasiat ovat juuri niitä, joita eniten kammoksun. Mahdat olla kommari? Vai KD?
Ajatushan tuntuu erittäin hyvältä. IRL on työtä ja tuskaa löytää nainen, jota kiinnostaisi seksi edes samanikäisen tai nuoremman pariskunnan kanssa. Se, että nuorta tyttöä kiinnostaisi vanhempi pariskunta ilman vastikkeellisuutta on kyllä aika lailla fantasiaa. Mutta ihan hyvä fantasia!
Tämä on niitä fantasioita, jotka ei toteudu kuin rahalla...
Alkoi naurattamaan niin pirusti. Vaimoko muka ottaisi minulle 20v misun mukaan sänkyyn.