Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa sitä, että miehen ex kiusaa jatkuvasti?

Vierailija
27.01.2021 |

Miehelläni on kaksi lasta exänsä kanssa. Meidän on siis pakko olla lasten takia tekemisissä ja tämä miehen ex on kiusannut meitä todella pitkään kaikilla mahdollisilla tavoilla. Olemme olleet pitkään todella kärsivällisiä, mutta nyt molempien jaksaminen jatkuvaan kiusantekoon alkaa olla lopussa ja se on alkanut näkymään meidän välisinä riitoina. Kun miehen ex tekee jotain ilkeää, haluaisin keskustella asiasta mieheni kanssa heti enkä vain sivuuttaa asiaa. Mieheni taas ei halua käsitellä asioita ollenkaan, vaan sanoo minun pilaavan meidän aikaamme ”asian vatvomisella”. Ymmärrän miehen näkökulman, ettei hän haluaisi antaa exänsä pilata meidän elämäämme, mutta ko. exä tekee viikoittain niin törkeitä temppuja, että en vaan pysty ohittamaan niitä olankohautuksella ja unohtamaan. Lisäksi mieheni sitten alkaa aina syyttämään minua ajan pilaamisesta, vaikka minun mielestäni se on se ex, joka meidän elämämme yrittää tuhota.

Millä keinoin pystyisin olla puhumatta asioista vai kuuluisiko teistä mieheni jaksaa kuunnella minua? Olen usein yrittänyt sivuuttaa asiat, mutta sitten ne vaan kasautuu sisälleni ja sitten haluan ”avautua asioista” kerralla kunnolla ja vähemmän rakentavaan sävyyn, jos en ole saanut niistä oikealla hetkellä puhua.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä