Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verovapaa shoppailu Kiinasta loppuu – suomalainen kauppa iloitsee

Vierailija
27.01.2021 |

Todella hyvä uutinen.

Suosikaa kotimaista!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosisin toki kotimaista jos täältä kotimaasta saisi kaikkea mitä tarvitsen, vaan ei saa. Pakko tilata milloin mistäkin, oli se sitten kiina tai usa tai britit tms.

Vierailija
22/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kannattaisi suosia suomalaista kiinakrääsän sijaan

Miten se krääsä siitä paranee, että kiertää suomalaisen kaupan kautta ja kauppias vetää sivunsa välistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harrastus, johon liittyen juuri mitään ei vaan saa Suomesta tai EU:n sisältä ylipäänsä. Joten ainakaan omalta kohdaltani ei muutu tilanne mitenkään. 

Vierailija
24/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ymmärrä, että mitä ne tuotteet on joita on aivan pakko Kiinasta tilata?

Itse jos ostan jotain niin aina ensisijaisesti suomalaista tai sitten eurooppalaista. Olen yleensäkin harkitseva hankinnoissani.

Suomalaisen tuotteen ostaminen tuo yleensä itselleni hyvää mieltä, kun koen että sen avulla olen tukenut länsimaisia arvoja ja työoloja.

Vierailija
25/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä ymmärrä, että mitä ne tuotteet on joita on aivan pakko Kiinasta tilata?

Itse jos ostan jotain niin aina ensisijaisesti suomalaista tai sitten eurooppalaista. Olen yleensäkin harkitseva hankinnoissani.

Suomalaisen tuotteen ostaminen tuo yleensä itselleni hyvää mieltä, kun koen että sen avulla olen tukenut länsimaisia arvoja ja työoloja.

Ihmettele sinä sitä ja tuhlaa rahasi. Siihen sinulla on täysi oikeus.

Vierailija
26/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropahan Suomessa 100% valmistettuja koneita, kännyköitä, komponenttekja, telkkuja, vaatteita useimmista ruoista lukuunottamatta. Kirjoittelit tännekin 80-luvun nokialaisella eiks juu?

Vierailija
27/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siirtävät kamat vain eurooppalaisiin varastoihin ja voivat vetää alv îtut päähänsä.

Vierailija
28/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ollut aivan välttämätöntä kiinasta tilattavaa krääsää:

Suihkuverho. Asunnossa (vuokra) tehtiin kylppäriremontti ja halusin mieleisen suihkuverhon. Ei löytynyt edes Stockmannin valikoista sellaista, jonka olisin kelpuuttanut. Olisi ollut ihan sama, mitä se olisi maksanut (tai ehkä joku yläraja olisi ollut 50e).

Paljasjalkakengät. Suomessa maksaa mitä maksaa, kiinasta saan koko perheelle niitä tossuja sopuhintaan - ihan samoja mitä tuolla suomalaisissa kaupoissa olisi. Itse en muita jalansuojia käyttäisikään, lähti kantapäävaivat ja paljon muuta, kun löysin nämä. Tarvitsen ulkokäyttöön ja salille omat kengät tietty. 

Vierailija
29/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ihan paniikissa kun eivät muka selviä hengissä ilman sitä turhaakin turhempaa roinaa.

Vierailija
30/34 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta sitä samaa kiinan krääsäpaskaa monet suomalaiset myy kalliimmalla hinnalla Paljon täysin samoja tuotteita :DD. En todellakaan maksa kalliimpaa rosvohintaa samasta paskasta

Vierailija
31/34 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta sitä samaa kiinan krääsäpaskaa monet suomalaiset myy kalliimmalla hinnalla Paljon täysin samoja tuotteita :DD. En todellakaan maksa kalliimpaa rosvohintaa samasta paskasta

Vierailija
32/34 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosi kotimaista kun ei ole olemassa suomalaisia älytelkkareita ja pelikonsoleita jne tietokoneita. Samaa paskaa myydään isommalla hinnalla vaan ja jos varaa ennestään jollain ei ole niin sitten jää ostamatta. Mistä yhtäkkiä keksii 10 kertaisen hinnan pikkutuotteisiin

Vierailija
33/34 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että varsinkin etätyöt voi tehdä myös kiinassa. Kielen voi oppia, jopa suomen kielen.

Vierailija
34/34 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa suosia, sori.

Kiinalaiset tuotteet onkin tarkoitettu weeteeväelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi