Kun Ikeaan palauttaa tavaraa, pitääkö olla kuitti?
Kyse siis avaamattomasta pakkauksesta, ei reklamaatiosta.
Kommentit (9)
Sehän olisikin ollut liikaa vaadittu että olisit tarkistanut tämän Ikean sivulta:
https://www.ikea.com/fi/fi/customer-service/returns-claims/return-polic…
"Palautuksen saat kuittia vastaan maksutapasi mukaan. Jos käytit oston yhteydessä IKEA Family -jäsenkorttia, ostotiedot tallentuvat jäsenprofiiliin etkä tarvitse kuittia."
Niin. Eikö useimmiten olisi helpointa kysyä suoraan kohdeyrityksestä kuin täältä vauvapalstalta?
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisikin ollut liikaa vaadittu että olisit tarkistanut tämän Ikean sivulta:
https://www.ikea.com/fi/fi/customer-service/returns-claims/return-polic…
"Palautuksen saat kuittia vastaan maksutapasi mukaan. Jos käytit oston yhteydessä IKEA Family -jäsenkorttia, ostotiedot tallentuvat jäsenprofiiliin etkä tarvitse kuittia."
Kiitos infosta. Ei mun tarvi itse hakea tietoja, kun on näitä joutilaita mammoja siihen käyttöön. 👌
Kyllä tavaran saa aina palauttaa, rahojen takaisin saaminen on sitten toinen juttu.
Olisikin kätevää. Nyysii jostain kaupasta tavaraa ja vähän ajan päästä käy "palauttamassa".
Saa palauttaa, jos on avaamaton ehjä pakkaus. Ei Ikeaa myy kukaan muu kuin Ikea. Jos muistat ostopäivän, niin löytävät kuitin kassatiedoista.
Viallisen tuotteen saa aina palauttaa myös ilman kuittia, sen turvaa laki.
Mutta jos palauttaa muuten vaan, voi kauppa toki vaatia kuitin - jos nyt edes suostuu ottamaan palautuksena tuotteen, jossa ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisikin ollut liikaa vaadittu että olisit tarkistanut tämän Ikean sivulta:
https://www.ikea.com/fi/fi/customer-service/returns-claims/return-polic…
"Palautuksen saat kuittia vastaan maksutapasi mukaan. Jos käytit oston yhteydessä IKEA Family -jäsenkorttia, ostotiedot tallentuvat jäsenprofiiliin etkä tarvitse kuittia."
Helpompaa kysyä AV:lta, ei tarvitse itse etsiä.
Ei ainakaan jos käytit ostaessasi Ikea Family - korttia.