Typ ohjaaja ilmoitti mut nimen kera kuntouttavaan ja pajalle
Vaikka kieltäydyin. Kerroin haluavani opiskelemaan en mihinkään heikkolahjaisten pajalle. Nimen kertominen on mulle ongelma koska pieni paikkakunta ja paljon koulukiusaamista. Myös kiusaamista koulun ulkopuolella, pilkka naurua ja huutelua kun menee ohi.
Kommentit (12)
Miten voisi ilmoittaa jonnekin ilman nimeä? Vai tarkoitatko, että ilmoitti väärällä/vanhalla nimellä?
Haluat siis opiskelemaan. Oletko hakenut kouluihin?
Nii etu ja sukunimi. Väärä vanha etunimi. Olis riittänyt pelkkä etunimi koska en aio mennä sinne. Entisiä kiusaajia on sielä samoissa tiloissa opiskelemassa.
No niinhän mä laitoin et haluun. Ja kyllä haettu on
Onko korona-aikaan tuollaista turha puuhastelua jossain?
Etätyösuositus koko maassa!
Ootko se sama mt-ongelmainen keehari joka keuhkoo täällä päivittäin ainakin parin ketjun verran typistä?
Ottaisit nyt vaan sen avun vastaan, tarve selkeesti on. Voit sitten siinä typissä ollessas miettiä mihin voisit mennä opiskelemaan ja hakea kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Ootko se sama mt-ongelmainen keehari joka keuhkoo täällä päivittäin ainakin parin ketjun verran typistä?
Ottaisit nyt vaan sen avun vastaan, tarve selkeesti on. Voit sitten siinä typissä ollessas miettiä mihin voisit mennä opiskelemaan ja hakea kouluun.
Johonki keeharien kouluun ehkä joo, mutta ilmeisesti rahkeet ei riitä sinnekään muuten kuin omassa mielessä. Ja terveystarkastukseen ei voi mennä, kun siellä toteavat jälkeenjääneeksi.
Ap on jo ainakin vuoden ajan tehnyt näitä aloituksiaan. Koulussa kiusattiin, kotona kiusataan, ulos ei voi mennä, muualle ei voi muuttaa kun ei ole luottotietoja, typ pakottaa sitä ja tätä. Hän alkaa olla kohta jo ammattivalittajan tasoinen tapaus, jolle mikään ei käy tai onnistu mutta valitus on ikuista.
Nyt kansalaisaloite kansanedustajille, että ketään ei pidä laittaa mihinkään lähityöhön ainakaan työkkärikorvausten menettämisen pelossa.
Kaikkea ylimääräistä kanssakäymistä pitää nyt välttää.
Pajalta voi löytää pajautteluseuraa. Kuntouttavaa voi käyttää aina korttina jos ei halua töihin. Riittä kun mainitsee että on ollut kuntouttavassa työtoiminnassa niin ei pelkoa että palkataan ns. oikeisiin töihin. Se on muuten aika iso summa minkä suomi käyttää työttömien puuhasteluihin eri nimikkeillä. Mitään vaikutusta työllistymiseen niillä ei ole mutta kait se joidenkin mieltä helpottaa kun työttömät pakotetaan puuhasteluihin.
Jouduin vaihtamaan etunimen koska nimestä tehtiin niin paljon pilaa etten enää jaksanu. Olen yrittänyt luoda uutta persoonaa joka sanoo takaisin eikä ole pelkuri nössö. Ongelma vain on ettei mun tutut ota mua tosissaan kun pidän puoliani. No yritetty on ainakin taistella härkälaumaa vastaan yksin.