Kuittasin 6000 €:n voitot, kun myin eilen ennen vuodenvaihtetta ostetut osakkeet
Nokiaa ja Pihlajalinnaa. Sijoitus oli 30 000 € eli halukkaat voi laskea tuottoprossan.
Eiköhän ne ollut tämän kuun duunit siinä :)
Kommentit (10)
Olisi kyllä kiva kun olisi tuota pelirahaa vähän enemmän niin voitotkin olisi euroissa suurempia. Itse kun pelailee satasilla niin eipä siinä isoja tilejä tehdä vaikka tuottoprosentti olisi mikä.
Vaikka tällä kertaa voitit, niin sijoittaminen nokiaan ei ollut kovin fiksua, kyseinen osake on etsinyt uusia pohjia vuodesta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tällä kertaa voitit, niin sijoittaminen nokiaan ei ollut kovin fiksua, kyseinen osake on etsinyt uusia pohjia vuodesta toiseen
Mulla oli 30 pv:n holdi. Katoin että Nokia ja Pihlis oli ylimyyty loppuvuoden veromyynneissä. Samaan ideaanhan tuo redditin hehkutuskin perustuu. 6G saattaa Noksulle olla hyväkin juttu, en tiedä tuosta sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Verottaja kiittää
34% prosenttia on vähemmän kuin yhtä suuresta palkasta joutuu maksamaan. Käsittääkseni, kun en palkkatyötä harrasta.
luuletko nyt olevasi kovinkin älkky?
kuule, ei ole ollut tarvetta tulla kertomaan pikkuvoitoista.
Onpa ap köyhä, itse kuittasin samassa ajassa 14000e voitot.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Ilmeisesti ei sitten tuonut kuitenkaan tarpeeksi iloa? Pitäisköhän mun joka kuussa linkata tänne mun palkka?
Voittoja kyllä hehkuttaa pelaajat, sijoittajat ym, tappioista sitten ollaan hiljaa.