Sinä yöt valvova mitä teet öisin?
Kommentit (24)
Katselen youtubesta tuumaustuntia jatkuvalla toistolla kunnes uni tulee.
Pyörin pari tuntia, sitten pelasin Anno 1503 pari tuntia, sitten uni tulikin.
Pelaan pleikkarilla tai katson sarjoja.
Olen toisessa työpaikassani, joka on yötyötä.
Yritän nukkua, joka on tosi ahdistavaa, kun haluaa nukkua.
Teen kotitöitä, tanssin, kuuntelen musiikkia, luen kansainvälisten Facebook ryhmien keskusteluja. Välillä olen niin ylivireä iltaisin (ahdistus, traumatakaumat), niin touhuaminen rauhoittaa ja saan ylenmääräisen virran sillä tapaa ulos kehosta.
Asun okt, eli en häiritse muita vaikka hihhuloin öiseen aikaan. Lapset laitan aina nukkumaan ihan normaaliin aikaan.
Mietin asioita, suunnittelen elämää.
Kärsin jumalattomista kivuista ja katselen youtubia, toivoen että sammuisin pian.
ilmeisesti naputtaa ties mihin, roikkuu muiden asioissa, sormettaa, pyörii jääkaapilla ja "sorii hei" kiljumista,
Mä onneksi nukun, mutta mieheni joko lukee kirjoja tai katsoo Netflixiä.
Samaa mitä muut päivällä. Kotitöitä, Netflixin katselua, nettailua, joskus ylitöitä. Joskus käyn koiran kanssa kävelyllä. Mulla vuorokauden pirtein aika on 23-03. Koska teen päivätyötä ja pitää herätä klo 8, nukun sitten työpäivän jälkeen 1,5 h päiväunet.
Chattaan toisen hereillä olevan kanssa.
Ravaan kasikkoa olkkarissa vauva sylissä.
Sukututkimusta, kirjoittelen tarinoita..... Nukun n. 5 tuntia välillä 04-09. Olen etätyöläinen ja saan itse määrätä rytmini, niin voin ottaa päiväunet siinä puolenpäivän aikaan. Koiralla näkyy olevan eri rytmi, se nukkuu 24-10.
Olen kuulemma vauvasta saakka valvonut öisin.
Ehkä se johtuu siitä, että synnyin kello 23, katselin että mitä hittoa ja en sen jälkeen ihan heti malttanut ruveta nukkumaan!
Murehdin asioita jotka vaivaa ja kärsin levottomista jaloista. Pyörin sängyssä siis :/