Millainen mies toimii näin?
Tapasin yhteisen tuttavan kautta kivalta vaikuttavan miehen. Aika nopeasti alkoi kuitenkin hälytyskellot soida, mies ei esim hyväksynyt minua facebook kaveriksi, vaikka tiedän että käyttää somea aktiivisesti. Kysyin asiasta mieheltä suoraan, sain vastaukseksi jotain epämääräistä mutinaa. En ole enää vastaillut miehen viesteihin, mutta silti tyyppi vaan jatkaa ja jatkaa. Tietääkseni mies on sinkku, mikä ihme on tällaisen touhun pointti?
Kommentit (11)
Minua ei ainakaan haittaisi asia ollenkaan, tuskin olisin edes ajatellut asiaa tai huomaisi sitä. Ei kai kukaan ole enää jossakin fb:ssa?
Fb käy ehkä juuri ja juuri johonkin harrastustoiminnan välineeksi tai jonkun kyläyhteisön tiedonvälitykseen, mutta muuten se on turhuutta. Tai sitten olet joku +60 ikäinen.
Siis mitä mies jatkaa ja jatkaa?
🇺🇦🇮🇱
Ei kai siinä ole mitään outoa ettei kaikki halua kerätä Facebook-kaverilistaansa täyteen jotain säätöjä joitten kanssa ei ole vielä edes edetty mihinkään?
Miksi pitäisi hyväksyä kaveriksi fb:ssa?
Mies on siis vuosien takaa puolituttu, pariin otteeseen olemme käyneet kahvilla. Miehellä facessa monta sataa kaveria, samoin instaan ilmestyy jatkuvasti uusia seurattavia, mutta itse en kelvannut. Mies jatkaa yhteydenottoja vaikka en ole enää vastannut. - ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on siis vuosien takaa puolituttu, pariin otteeseen olemme käyneet kahvilla. Miehellä facessa monta sataa kaveria, samoin instaan ilmestyy jatkuvasti uusia seurattavia, mutta itse en kelvannut. Mies jatkaa yhteydenottoja vaikka en ole enää vastannut. - ap
Siis otatko itse Facebook-kaveriksi kaikki joiden kanssa käyt pari kertaa kahvilla? Mun mielestä vaadit mieheltä liikoja tässä tai toisin sanoen olet itse tunkemassa liian innokkaasti vieraiden ihmisten Faceen. Mutta ehkä sit ette vaan sovi yhteen joka tapauksessa kun jos tässä olette eri linjoilla.
En mä kestä, toivottavasti olet n.15-vuotias... ei kai kukaan aikuinen kirjoita tälle palstalle, et sitä ei huolittu joksikin fb kaveriksi, ja nyt se osoittaa mieltään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis otatko itse Facebook-kaveriksi kaikki joiden kanssa käyt pari kertaa kahvilla? Mun mielestä vaadit mieheltä liikoja tässä tai toisin sanoen olet itse tunkemassa liian innokkaasti vieraiden ihmisten Faceen. Mutta ehkä sit ette vaan sovi yhteen joka tapauksessa kun jos tässä olette eri linjoilla.
Siis pointtini oli, että kaikki muut kelpaa paitsi minä. Esimerkiksi ystävällenikin oli lähettänyt kaveripyynnön vaikka ei tunne häntä ollenkaan. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pointtini oli, että kaikki muut kelpaa paitsi minä. Esimerkiksi ystävällenikin oli lähettänyt kaveripyynnön vaikka ei tunne häntä ollenkaan. - ap
Onko se sun ystävä miehen kanssa jossain tekemisissä muuta kautta? Facebook-kavereiden määrästä ei kyllä voi paljon päätelmiä tehdä. Munkin miehellä varmaan sata kaveria töiden kautta, oikeassa elämässä yksi ystävä jota tapaa pari kertaa vuodessa :D. Toki jos on niin että mies hyväksyy ihan kaikki paitsi sinut, niin sitten varmaan siihen on joku syy jota ei halua sulle kertoa.
Up