Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko joulukukkanne vielä hengissä?

Vierailija
26.01.2021 |

Niin. Mitä tapahtuu jouluksi ostetuille/saaduille hajusinteille ja tähdille?
Menevätkö biojätteeseen vai jäävät ruukkukasveiksi?
Oma joulutähteni on nyt pudottanut kaikki vihreät lehtensä. Valkoisia ylälehtiä, "kukkia", on syntynyt monta lisää. Mikähän tämän kohtalo tulee olemaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ”joulukakkanne”, ja tuli ikävä south parkkia. who killed Kenny :(

Minä luin joulukakkunne ja näin ap:n jääkaapin täynnä mynnähtäneitä joulukakkuja koristeluineen :D

Vierailija
22/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime joulusta jäi amaryllis, innostui uudestaan kukkimaan.

Lisäksi vuoden 2019 joulusta jäi tulilatva, joka kukkii välillä outoihin aikoihin. Vuoden 2018 joulusta jäi kaksi sypressiä, jotka ovat ihan hyväkuntoisia ja kasvaneetkin jonkin verran.

Tuohan on ihan hirveää. Koko ajan lisää kasveja. Mitä noilla tekee? Miten niistä pääsee eroon?

Miten niin? Tuohan on tosi kätevä ja toisaalta säästeliäs keino. Miksi ostaa uudet sypressit joka joulu jos entiset kestävät? Miksi ostaa aina uudet joulukukat jos ne saa kukkimaan joko sisällä tai ulkona? Miksi ei istuttaisi kesäksi maahan ja ottaisi syksyllä sisälle ja kukittaisi jouluksi jos se onnistuu? Sehän on ekologista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulilatvan kukinto alkaa olla lopuillaan, nypin kuivuneita kukkia pois. Luin ohjetta, että täytyisi antaa pimeähoitoa niin kukkisi jonkun kuukauden päästä uudelleen.

Vierailija
24/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amaryllis nuokkuu ja kukat kuivuneet. Jouluruusu on ihme kyllä vielä hengissä. Olen surkea kasvien kanssa.

Vierailija
25/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amaryllis nuokkuu ja kukat kuivuneet. Jouluruusu on ihme kyllä vielä hengissä. Olen surkea kasvien kanssa.

Miten kauan amarylliksen pitäisi elää?

Vierailija
26/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä voi vielä oikein hyvin vuoden 2017 joulutähti. Ei toki näytä enää samalta kasvilta.

Miten olet hoitanut kasvia? Onko jo isommassa ruukussa?

Ap

27/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette saaneet amarylliksen seuraavana talvena kasvuun? Annetaanko olla koko vuoden kuivana, vai mihin nuo kannattaisi kesän ajaksi siirtää?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
28/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin ”joulukakkanne”, ja tuli ikävä south parkkia. who killed Kenny :(

Minä luin joulukakkunne ja näin ap:n jääkaapin täynnä mynnähtäneitä joulukakkuja koristeluineen :D

MYNNÄHTÄNEITÄ. Juuriko tuon sanan keksit?

Vierailija
29/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuodelta on joulutahti, toimii vihreana kasvina talla hetkella. Ja sitten sellainen vahapintainen "kukka" joka ei edes halua vetta. Kasvanut on tuplaksi viime vuodesta. Nimea en tieda. Talta vuodelta joulutahti kuin kaupasta, mita toki lapsi on huitonut ja karsinut huomaamatta.

Vierailija
30/30 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan amarylliksen pitäisi elää?

Mä olen kukittanut niitä samoja vuodesta toiseen. Välillä mulla on ollut kesällä ritarinkukka kukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä