Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lakannut käymästä kuntosalilla? Miten kauan kävit ennen sitä?

Vierailija
25.01.2021 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin epäsäännöllisesti usean vuoden ajan ja usein meni maksuja hukkaan kun olin liian laiska lähtemään salille. Nyt olen koronan myötä aloittanut liikunnan kotosalla (jooga ja pilates) ihan YouTube videoiden avulla ja tää sopii mulle paljon paremmin ja aikaa säästyy kun ei tarvitse mennä salille.

Vierailija
2/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kävin kymmenisen vuotta 3-4 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yhdeksän vuotta kävin 3-5 krt/vko.

Vierailija
4/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lakkasitte käymästä? ap

Vierailija
5/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kerran kävin ennen ja sen jälkeen en enää käynyt.

Vierailija
6/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden ajan tuli suht säännöllisesti käytyä, mutta en koskaan siitä hommasta tykännyt. Sali on jo ympäristönä sellainen jossa en viihdy. Lopetin, koska löysin mielekkäämpiä tapoja treenata.

Vierailija
7/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan takia en ole käynyt. Nyt vihdoin lopetan koko jäsenyyden ja lakkaan maksamasta turhasta.

Vierailija
8/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään kuntosalilla puntteja nostelemassa kävin n. 4 vuotta. Usein, n.4-5krt/pvä, monesti vielä lenkki samalle päivälle. Tein sitä hampaat irvessä ja halusin nostaa isoja rautoja ja vetää leukoja. Onnistuinkin.

Miksi lopetin? Homma alkoi maistua puulta, en osannut tai uskaltanut pitää taukoja enkö huoltaa itseäni. Luin Pakkotoistoa ja halusin olla tositreenari enkä mikään reiden loitontajalaitteessa istuva bimbo. Tällainen kaikki typerä ajattelu aiheutti uupumisen ja lopulta uskalsin tehdä jotain muuta.

-N33

Vierailija
9/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lakannu, enkä aiokaan lakata. Oikeastaan vasta viime syksynä sen kunnolla taas aloitin. Sitä ennen oli melkein vuoden tauko ihan vain saamattomuuttani.

Vierailija
10/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vajaa vuosi sitten koronan alkaessa, kun oman lähialueeni kuntosalit ovat kaikki melko pieniä, enkä halua nyt kylki kyljessä puuskuttaa tuntemattomien kanssa. Sitä ennen kävin 4 vuotta ja jahka tilanne tästä vielä rauhoittuu niin aion liittyä uudelleen. Nyt lähinnä ulkoilen ja joogaan kotona, ihan mukavaa vaihtelua.

Vierailija
11/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta kävin noin 5 kertaa viikossa. Sitten sairastuin ja kunto romahti ja kivut jäi. En vain enää löydä sitä inspistä. Nykyään vain lenkkeilen.

Vierailija
12/12 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerta viikkoon, mutta lopetin. Tuntui tyhmälle miettiä et no, teen 15, tauko, 15 ja viel 15. Sitte seuraava laite ja sama alusta jne. Kivat laitteet meni, mut tylsät aloin slarvata. Oli tylsää! En tiedä, miten sen olis saanu mielekkääksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan