Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko valmis tonnikala pastasalaatti epäterveellistä?

Vierailija
25.01.2021 |

Niin onko saarioisten valmis semmoinen eväs tonnikala pastasalaatti epäterveellistä?
https://www.saarioinen.fi/tuote/tonnikalasalaattiateria-250-g/ tuommoinen joku kertokaa kiltti olen 13 vuotias ja haluan syödä terveellisesti

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vastaa pliiiis -ap

Vierailija
2/7 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaan, mutta älä joka päivä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin tekemään itse. Valmistuotteissa on monesti paljon piilosokeria ja liekö tuo jotain vaaleaa pastaa, joka on epäterveellistä höttöä. Tuossakin valmissalaatissa on aineslistalla sokeri. Ehdota kotiväelle, että teette yhdessä kotoisan tonnikala-pastasalaatin käyttäen täysjyväpastaa.

Vierailija
4/7 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terveellistä. Ainoa hyvä asia tuossa on tonnikalan proteiini, mutta sen kylkiäisenä tulee liikaa valkoista vehnäjauhoa, suolaa, sokeria jne. Ravintoköyhää prosessoitua höttöä. Kasvikset ovat ainesosaluettelon viimeisinä eli niitä on lisätty hitunen vain sen vuoksi, että voidaan esittää salaatin sisältävän kasviksia.

Tällaiset tuotteet ovat syy siihen, että ihmiset ovat lihavia/eivät laihdu vaikka "syövät vain salaattia".

Mutta hienoa, että olet kiinnostunut terveellisestä ruuasta 👍😊 Tee itse salaatti: pilko reilusti salaattia, tomaattia, kurkkua ja paprikaa, keitä 50 g täysjyväpastaa ja lisää puoli purkkia tonnikalaa jos siitä erityisesti pidät. Esim. raejuusto on terveellisempi valinta, mausteeksi sitten öljypohjaista salaattikastiketta. Oikeanlainen rasva on elimistölle tärkeää eikä sitä pidä vältellä.

Vierailija
5/7 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäterveellistä. Mainittua tuotettahan myydään elintarvikkeena. Joten k.o. sapuskaa vain ääntä kohti.

Vierailija
6/7 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi vaihtoehto kuin mäkkäri

Vierailija
7/7 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh dys sa nat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi