Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivit ovat ensisijaisesti käyttö- ei näyttötarvike

Vierailija
25.01.2021 |

Toisen keskustelun ohessa joku mainitsi, että häntä häiritsee mille rinta liivissä näyttää. Rintaliivit ovat erityiseti isorintaisille käytännöllinen tarvike, jolla halutaan liikkumisen kannalta joku hyöty. Itselleni on tärkeintä, että rinnat pysyvät samassa "paketissa". Kuvittele kaksi 5 kilon moukaria, jotka heiluvat eri tahtiin ja edestakaisin, niin, se horjuttaa tasapainoasi ja vaikeuttaa niin tanssimista kuin kävelyä. Siksi hieman liian pienet rintaliivit ovat parhaat, koska ne pitävät rinnat yhessä nipussa ja tasapaino säilyy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, itse tajusin vasta vajaa 30-vuotiaana ettei liivejä ole pakko pitää jos ei ole oikeaa tarvetta. -AA-kuppinen

Vierailija
2/9 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin parit 80 euron merkki liivit. Ei mennyt kauan, kun jo kaarituki tuli ulos, vaikka pesin käsin. En osta enää ikinä niin kalliita, vaikka isohkot rinnat onkin. Mieluummin jotain urheiluliivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin parit 80 euron merkki liivit. Ei mennyt kauan, kun jo kaarituki tuli ulos, vaikka pesin käsin. En osta enää ikinä niin kalliita, vaikka isohkot rinnat onkin. Mieluummin jotain urheiluliivejä.

Olisiko liivit olleet liian pienet? Liian pienissä liiveissa kaareen tukee painetta ja se työntää tukea kankaasta läpi. Sopimaton kupin muoto on myös vaihtoehto. Kalleudesta se ei yksin johtunut.

Vierailija
4/9 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, itse tajusin vasta vajaa 30-vuotiaana ettei liivejä ole pakko pitää jos ei ole oikeaa tarvetta. -AA-kuppinen

Nännien piiloutus on oikea tarve.

Vierailija
5/9 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän voi myös kertoa muita ratkaisuja kuin liivit

Vierailija
6/9 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit ovat vapautus ja loistava keksintö! T. 90L

Vierailija
7/9 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen täysin eri mieltä !

Tosin olen mies.

Vierailija
8/9 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen täysin eri mieltä !

Tosin olen mies.

Sä voit kehittää henkistä puoltas ja ajatella toisen ihmisen näkökulmaa ja toisen ihmisen parasta.

Vierailija
9/9 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän voi myös kertoa muita ratkaisuja kuin liivit

Paita?