Minulle tehtiin karhunpalvelus kun vanhempani opettivat minulle että raha ei ole se joka merkitsee rakkaudessa, ja elämässä yleensäkin. Älkää vain tehkö samaa virhettä poikienne kasvatuksessa
Olin idealisti ja minut kasvatettiin niin että muut asiat painavat enemmän kuin raha, mutta kolmekymppiseksi eläneenä tämä on karissut kokonaan pois.
Totuus on että naisille raha on numero 1 miehessä. Tämän jälkeen katsellaan muita ominaisuuksia.
Olisinpa tämän tiennyt jo teinistä lähtien, niin olisin tehnyt ihan toisenlaisia elämänvalintoja, ja olisin nyt vauras mies.
Nyt olen 15 vuotta jäljessä niitä miehiä joiden vanhemmat opettivat fiksusti.
Älkää siis tehkö samaa karhunpalvelusta pojillenne....Kertokaa heti nuoresta lähtien että raha on naisille miehen ominaisuus nro 1
Kommentit (12)
Ei se noin mene. 15 - 20 ulkonäkö ja maine. 20 -30 jännitys ja ulkonäkö 30- raha ja ulkonäkö
Oma vaimoni ihastui aika pers'aukiseen ja olemme edelleen naimisissa 25v+ vuotta
Minutkin on kasvatettu niin. Raha, eikä yleensäkään materia ei tee onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se noin mene. 15 - 20 ulkonäkö ja maine. 20 -30 jännitys ja ulkonäkö 30- raha ja ulkonäkö
Ennen kuin nainen pääsee baarin yms. paikkoihin hän ei vielä ole "pilalla". Eli ennen 18 ikävuotta.
Näin ainakin oli ennen, en tiedä päteekö se enää netin ja somen aikakaudella
Itse sanoisin, että vanhemmat tekee tosi pahan virheen, jos opettavat tyttärelle, että miehen ammatti, vauraus, taloudellinen tilanne eivät merkitse mitään. Kyllä ne siinä vaiheessa merkitsevät todella paljon, kun vakavasti alkaa miettiä perhettä ja lapsia alkaa tulla. Moni tyttö pilaa elämänsä lisääntymällä haahuilijan kanssa ja jäävät käytännössä tai myös muodollisesti yksinhuoltajiksi.
On kyllä ihan puhdasta hevon kukkua. Olen köyhä kuin kirkon rotta eikä naisista ole ollut koskaan pulaa. Olisiko kenties peiliinkatsomisen paikka koska selkeästi luonteesaa on sillon vikaa tai sillä mitä jalkojen välistä löytyy
Pahimmat ongelmasi
1. Ei rahnua
2. Katkera vhdutus
3. Palaa kohtaan yksi
4. tässä kohtaa saat naista
Sincc
Riippuu ihan naisesta. Jos etsit suomalaista niin suurin osa vain kiusaantuisi, jos olisit joku pohatta.
Olisipa noin mutta ei. Joka hemmetin kerta nainen ottaa mieluummin kädestä suuhun elävän jännäheikin, jonka suurin saavutus elämässä oli puolen päivän työkokeilu ennen kuin poliisi, palokunta ja ambulanssi pelastivat tilanteen. Joo on se niin ihanan spontaani, kun ei osaa suunnitella elämää kuin tunnin päähän.
Kyllä se on totta, että suurin osa suomalaisista naisista toivoo perheen molempien aikuisten osallistuvan perheen elatukseen.
Ovatko vanhempasi kenties olleet sosiaalipummeja kun eivät ole painottaneet koulutuksen ja työn tärkeyttä?
Niin no ihmiselle itselleen on tärkein raha. Ihmissuhteet ei ole tärkeitä.