Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka kuvittelee itsestään liikoja

Vierailija
24.01.2021 |

Tunnetko tällaisen ja millä alalla toimii?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kaikki kevään uudet ylioppilaat. Niin rasittavia, ärsyttäviä besserwissereitä.

Vierailija
2/8 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnissä. Aivan totaalisen sekaisin (itsestään). Selittää asiaa ”hyvällä itsetunnolla”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalariopiskelijat

Vierailija
4/8 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman. Yksi heistä korkeasti koulutettu yksityisyrittäjä (en viitsi enempää kertoa alasta), jonka palvelukseen menin kodinhoitajaksi. Mulla on koulutus ja varmasti tieto ja taito alaltani, sekä pitkä työkokemus. Kukaan ei tietenkään ole täydellinen ja itsellänikin on oppimista...mutta....

Olen myös ollut kunnan palveluksessa hoitotöissä/kodinhoitajana. Lähdin noista hommista pois kun homma kävi niin raskaaksi, ei saatu sijaisia jne.

Talon rouva ohjeisti minua tekemisissäni, mutta tämä kyseinen henkilö, miehensä siis, tunki nenänsä aivan joka asiaan. Tuli näyttämään kuinka tiskikone täytetään ja pyykit pestään. Hänen jäljiltään oli usein astioita rikki ja pyykit värjääntyneet kerrankin kaikki punaisiksi. Laittoi kerran pakastepinaattikeiton kattilaan kovalle lämmölle ja ihmetteli, kuinka siitä jäi kahvikupillinen jäljelle, kun nesteet haihtuivat. Sanoin, että voit lisätä tilkan maitoa, johon karjaisi, ettei nyt maitoa voi keittoon laittaa jne. jne. joka päivä kävi neuvomassa kuinka kuuluu tehdä. Miksi yleensä palkkasi kotiapua?

Koetapa siinä sitten tehdä omat työsi, kun joku täysin tietämätön tietää asiat sua paremmin. Ja hänen tietämyksensä ulottui melkein alalle kuin alalle. Oli raskasta aikaa.

Vierailija
5/8 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, pienen hetken luulin itseäni sellaiseksi mutta olin väärässä.

Vierailija
6/8 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut jotka on enemmän kouluja käyny ku ite

😬

Vierailija
7/8 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palztamiehet.

Vierailija
8/8 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset ministerit....oikeassa elämässä eivät vastaisi edes työpaikan TYKY-päivistä, normi taloyhtiön hallituksessakin olisivat varasijoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi