Muita Lindexin syysretroon ihastuneita?! :)
Löytyykö muita, jotka ihan hulluna Lindexin uuteen syysretro-valikoimaan?!
Minusta ne on kaikki ihan syötävän ihania!
Minä en ole edes tähän saakka ihmeemmin välittänyt mistään retrojutuista! On ne ollu muiden lasten päällä "ihan Ok", mutta omille lapsille en ole ostanut mitään. Mutta nyt ostin Lindexiltä meidän1v. tytölle oranssin velour tunikamekon ja ruskeat vakosamettihousut, flower child -trumpettilahkeiset farkut ja farkkuliivin, ja kummitäti osti ihanan ruskean velourtunikan synttärilahjaksi. Ja vielä jäi monta muuta ihastusta sinne tankoon roikkumaan, josko vielä raaskisi käydä tuhlaamassa =)
Pojille ei ollut niin paljon kaikkea retroihanaa, kuin mitä tytöille. Mutta sellainen raidallinen trikoopaita oravan kuvalla oli ihana. Onneksi jotain kivaa ja suloista isommillekin pojille! :)
Kommentit (4)
En ole itse mitenkään erityisen ihastunut, mutta ei ne kaikki rumiakaan ole :) . Mustavalkoisen pitkähihaisen tunikan pinkeillä tereillä voisin meidän tytöille ottaa, mutta nyt on "en-osta-mitään" syksy kun kaapit on ihan täynnä vaatetta.
Kävin tänään Lippulaivan Lindexissä ja siellä oli sitä oranssia velourmekkoa tanko täynnä.
Lippulaiva ei vain ole kulkureitilläni enkä nyt sitten eri puolelta pk-seutua taida lähteä sitä hakemaan, kun meilläkin itse asiassa on vaatetta ihan tarpeeksi. Pari tunikamekkoa kuitenkin tänään jo Lindexiltä ostin - vaikka voihan olla, että sitten kuitenkin täytyy vielä jostain se oranssi ihanuus löytää, koska toistaiseksi saan päättää, mitä alta 2v. tytön päällä on ja moni puhuu, että jo alle 3v. saattavat elää ihan sitä pinkkikautta. Eli pähkäilemään jään kuitenkin, onneksi työt pitävät minut aika tehokkaasti pois kaupoista ;-)
- Reeta
Aiemmin en tykännyt retrosta yhtään, mutta nyt syksyinen Lindexin mallisto iskee muhun täysillä. Ja juu... vaikka mitään ei todellakaan tarvita niin kivasti olen sieltä lisää ostellut...
Minä ainakin ja nimenomaan tytölle sieltä voisin ostaa melkein kaiken! Oranssia velourmekkoa menin minäkin tänään etsimään, mutta olivat jo loppu.
Myös tuolla Tyyliblogin puolella näyttää olevan useampia, joilla on vaikeuksia valita niistä monista ihanuuksista! Veikkaan, että kauheasti ei tästä mallistosta jää aleen.
- Reeta