Miksette osaa kirjoitella asiallisesti, sitten ihmettelette, kun ketjut poistetaan.
Kommentit (14)
Hmmm...yhtään mun kommenttia ei ole poistettu. Aloituksia en ole edes tehnyt.
Joku poistaa täällä aiheita jos se mielipide ei häntä miellytä. Tai vielä pahempaa, asiallinen kommenttikin saa trollin näyttämään huonolta.
Täältä poistuu aina prsuketjut sen jälkeen, kun joku on sanonut nokkelasti vastaan. Taitaa psut itse poistattaa ketjujaan.
Kirjoitan kyllä asiallisesti, mutta sille en voi mitään, että aina jokaiseen keskusteluun tulee joku elämäänsä kyllästynyt vittuilemaan.
~ mummo ~
Totuus on se, että kokonaisia ketjuja poistetaan aivan liian herkästi. Yksittäisten törkeiden kommenttien poistaminen useimmiten riittäisi.
Pekka poudan twiitistä keskustelu katosi nopeasti. Mitähän muka asiatonta siinä oli?
Olen totaalisen kyllästynyt valheeseen, että vain asiattomat poistetaan.
Täälläkin ketju kaupalla asiallisia viestejä, mutta ideologinen sekoilu ne haluaa poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että kokonaisia ketjuja poistetaan aivan liian herkästi. Yksittäisten törkeiden kommenttien poistaminen useimmiten riittäisi.
Olisitko siis valmis maksamaan palstasta? Vai kuvitteletko, että Sanoma Oyj (käytännössä mainostajat) ovat valmiita moninkertaistamaan yp-resurssit?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan kyllä asiallisesti, mutta sille en voi mitään, että aina jokaiseen keskusteluun tulee joku elämäänsä kyllästynyt vittuilemaan.
~ mummo ~
Minä olen ns. tukkimiehen kirjanpidolla laskenut kommentteihin vastanneista ihmisistä seuraavaa. Noin kahdeksan kymmenestä hyökkää ihmiseen ja sivuuttaa aiheen, mistä keskustellaan. Tästä voi päätellä joko sen, että ihmiset purkavat pahaa oloaan jakamalla sitä, tai sitten täällä on alaikäisiä lapsia, jotka eivät ymmärrä viestin aiheesta mitään, mutta haluavat osoittaa nokkeluuttaan vittuilemalla. Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa todennäköisemmäksi.
Viisas tapa moderoida keskustelua olisi poistaa ilmoitetut viestit. Nyt poistetaan koko aihe, josta olisi saattanut kehittyä hedelmällinen keskustelu. Jonkintasoinen kypsyys moderoinnissa olisi parempi tapa hoitaa keskustelun tasoa ja siihen tarvittaisiin vain ilmoitettujen viestien poistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistuu aina prsuketjut sen jälkeen, kun joku on sanonut nokkelasti vastaan. Taitaa psut itse poistattaa ketjujaan.
Juu, palsta onkin täynnä demari, vihreät, vasemmisto aiheita. Ikinä ei poistu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko siis valmis maksamaan palstasta? Vai kuvitteletko, että Sanoma Oyj (käytännössä mainostajat) ovat valmiita moninkertaistamaan yp-resurssit?
Mistä maksamaan? Onhan netti täynnä alustoja, missä moderointi toimii moderaattorin toimesta, ei toisten palstalaisten mielivaltaisista poistatuksista, kun aihe ei vastaa omaa maailmankuvaa.
Mainostaminen ja sen kulujen miettiminen ei kuulu palstan käyttäjille, vaan se on ylläpitäjän tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
~ mummo ~Minä olen ns. tukkimiehen kirjanpidolla laskenut kommentteihin vastanneista ihmisistä seuraavaa. Noin kahdeksan kymmenestä hyökkää ihmiseen ja sivuuttaa aiheen, mistä keskustellaan. Tästä voi päätellä joko sen, että ihmiset purkavat pahaa oloaan jakamalla sitä, tai sitten täällä on alaikäisiä lapsia, jotka eivät ymmärrä viestin aiheesta mitään, mutta haluavat osoittaa nokkeluuttaan vittuilemalla. Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa todennäköisemmäksi.
Viisas tapa moderoida keskustelua olisi poistaa ilmoitetut viestit. Nyt poistetaan koko aihe, josta olisi saattanut kehittyä hedelmällinen keskustelu. Jonkintasoinen kypsyys moderoinnissa olisi parempi tapa hoitaa keskustelun tasoa ja siihen tarvittaisiin vain ilmoitettujen viestien poistaminen.
Samaa mieltä muuten, mutta moderointi poistaisi vain asiattomat viestit, ei vaan kaikkia ilmoitettuja. Paljon on poistunut viestejä, missä ei ole mitään asiatonta, ne eivät vain ole jonkun mieleen.
Vi her vasem miestoa tai feminis miä ei täällä saa arvostella. Viesti poistetaan heti.
Tänne kirjoittelee myös ne, jotka purkavat pahaa oloaan, täällä kun voi olla tuntematon.