Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häävieraana

Vierailija
04.08.2006 |

Minä vähän epäröin, voinko laittaa häihin mekon, joka minulla on ollut jo yksissä häissä. Nämä tulevat häät ovat minulle melko vieraan ihmisen juhlat, enkä oikein tiedä, kuinka hienoja ihmisiä he ovat. Pitäisiköhän minun ostaa uusi juhlavaate, vai luuletteko tämän kelpaavan:

Pohjaväriltään musta, nilkkoihin ulottuva mekko, jossa on suurehkoja punaisia kukkia. Olkaimet ovat naruolkaimet, ja helmassa on vähän yli polven ulottuva halkio. Kangas on tosi keveää tekokuitua, ei siis mitään hienoa... Kenkinä minulla on kullanväriset avokärkiset korkokengät.

Jos mielestänne voin pukeutua noihin, pitääkö minun laittaa sukkahousut vai ei? Asiasta tuntuu olevan kahta mielipidettä... En haluaisi laittaa sukkiksia. Eivätkö ne näyttäisi tyhmältäkin avokärkisten kenkien kanssa? Mutta jos niiden pois jättäminen on paha virhe, toki laitan ne.

Ja sitten vielä yksi ongelma. Kirkkoonhan ei sovi mennä liian paljastavassa asussa. Mitä laitan mekon päälle? Siisti neuletakki? Riittäisikö joku huivi?

On tämä vaikeaa! En haluaisi nolata itseäni vieraiden ihmisten edessä tärkeänä päivänä. Älkääkä kysykö, kuinka olen saanut kutsun niin vieraan ihmisen juhliin ;o)!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse asiassa epäröit siinä mekossa ylipäätään, väriä vai mallia vai että on liian hieno tai tavallinen? Kyllä se on varmasti ihan hyvä. Ja jos et ole läheinen, ei sillä ole niin väliäkään, mitä päälläsi on (kun nyt et ihan farkuilla mene).

Vierailija
2/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna hankkisin samanvärisen huivin kuin kengät ovat (jos mahd.). Mekko kuulostaa ihan hyvältä, jos ei siellä ole ihan samaa porukkaa kuin ed. juhlissa, niin voit aivan mainiosti käyttää samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla naisilla oli kirkossa mukana asuun sopivan värinen ohut huivi, bolero tms. Sukkahousuista sanoisin, että noin pitkän hameen kanssa ei tartte kunhan vaan varpaat on siistit ja lakattu. Ainakin jos nää helteet jatkuu ;-)

Pidä hauskaa juhlissa !

Vierailija
4/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juhlissa on täysin eri porukka kuin edellisissä, joten sen suhteen voisin laittaa saman mekon. Pelkään, että mekko on liian arkinen ja tumma. Mustaahan ei häihin kai suositella, mutta pelastaisivatkohan punaiset kukat ja " kultaiset" kengät... Ja jos sitten yrittäisin löytää jostakin kullanvärisen huivinkin.

Vierailija
5/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin itse tosi ohuet sukkikset tai en ollenkaan.

Vierailija
6/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksisista kirkoista lentää helposti pihalle jos menee minimittaisessa hameessa ja olkapäät paljaina!

Vierailija
7/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö löytäisi mekon kukan punaisia kenkiä ja huivia?

Vierailija
8/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. ei ap

Vierailija
9/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa, jos ne kuulostavat hirveiltä =o(. Toivottavasti eivät kuitenkään näytä niin kamalilta! Minä kyllä tykkään niistä, ovat mielestäni aika sirot ja kivat. Kantapäätkin näkyvät niissä, ja nilkoissa menee remmit.

Vierailija
10/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos mekko on musta-punainen, niin ei taida kyllä väreinä sopia kultaan mitenkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi