Teinipoikaani 16v hävettää kun meitä luullaan pariskunnaksi:/
Sain hänet ollessani 17v. Jos käydään vaikka ravintolassa syömässä kahdestaan on useampi tarjoilija erehtynyt luulemaan että ollaan treffeillä. Nyt olen uusissa naimisissa ja sain vuosi sitten toisen lapseni. Poika oli mukana lääkäri käynnillä ja lääkäri rupesi puhumaan pojastani vauvan isänä. Poika menee tosi hiljaseksi ja noloksi näissä tilanteissa. Isälleen oli oikein suutahtanut kun tämä oli meinanut vaan nauraa koko jutulle. Miten te suhtautuisitte tilanteeseen?
Kommentit (21)
Keulisin vauvapalstalla miten nuorelta näytän. En ottaisi teini-ikäistä poikaani mukaani lääkärin vastaanotolle.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, ei kukaan teini mukana äidin lääkärikäynnillä.
Hain hänet koulusta matkalla lääkäriin. Poika odotti odotushuoneessa kun lääkäri avasi oven ja sanoi että nyt voi isäkin tulla huoneeseen.
Tutun poikaa luultu myös äitinsä mieheksi, mutta osaa ottaa huumorilla. Toki ikääkin enemmän.
En tiedä olenko mitenkään harvinaisen nuoren näköinen. Voi olla että enemmän hämää koko eromme. Itse olen tosi lyhyt ja siro ja poika taas tullut isäänsä ja on atleettinen hongan kolistaja.
Sano totuus että "tämä on poikani" tai poikani ottaa sen ja sen ruokalajin. Mitäs luulevat nolosti teiniä kumppaniksi.
Täällä pyörii nyt uusi palstahullu, teinipoika-pervo akka. Fantasioi aluksi teinipojan kavereista, nyt omasta pojasta hyi yök..
Minua luullaan äitini isäksi. Äitini on vain 18 vuotta vanhempi minua, hän käyttää paljon meikkiä ja urheilee. Minä olen alkoholisti mies.
Mua luullaan isäni enoksi vaikka hän on jo 135v. Miten voi olla mahdollista🤷
Olin opiskelijapoikani kanssa syömässä lounasravintolassa, halasin poikaa kun tuli ravintolaan kun ei oltu moneen kuukauteen nähty. Viereisen pöydän vanhemmat rouvat vilkuilivat välillä ja toinen heistä lähtiessään tiuskaisi minulle että nuori mies on vain rahojen perässä! Totesin vain naureskellen että tiedän. Ihan sama mitä ajattelivat.
Vierailija kirjoitti:
Minua luullaan lapseni mummoksi. Sain lapsen aika vanhana kyllä.
Miestäni luultiin välillä lapsensa veljeksi.
En häpeäisi, aina voi sanoa että hän on poikasi. Ihmiset sanovat joskus asioita joita ei ole tarkkaan harkittu.
Minua luullaan koko perheemme (mies, lapset 12, 15 ja 17v) mummoksi.
Menee ohi parissa vuodessa.