Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko klingelin vaatteet mummomaisia?

Vierailija
23.01.2021 |

Uskaltaako niitä ostaa jos ei halua näyttää mummolta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sanaa mummomainen. Mummoissa on ruutia. Mummoikäiset ovat pienikokoisia ja siroja naisia. Nykynaiset valitettavan usein valtavan ylipainoisia tatuoituja...

Klingelin vaatteet eivät tee oikeutta suomalaiselle naiselle.

Kaikki voi näyttää kauniilta oikein valittuna.

Vierailija
2/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä joskus ollut mummomaisia, ei ole enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin joo. Olen jonkun ostanut virastotyötä varten, mutta en siviiliin.

N53

Vierailija
4/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisen mummon tyyliä

Vierailija
5/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Joskus sieltä tilasin pari takkia ja nekin on ihan mummomallia. Liian lyhyet hihatkin molemmissa. Mulle tulee joku brittitantta niistä mieleen. En tilaa enää ikinä sieltä kyllä.

Vierailija
6/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä sieltä tilaat. Jotkut  on, jotkut ei. Mä tilasin sieltä kerran tosi kauniita yöpaitoja. Sellaisia ei saa Suomesta.

Vierailija
7/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä sieltä tilaat. Jotkut  on, jotkut ei. Mä tilasin sieltä kerran tosi kauniita yöpaitoja. Sellaisia ei saa Suomesta.

No on siellä jotain ok vaatteita, mutta mietin kukallista kevättakkia. Onkohan se liian mummomainen?

Vierailija
8/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on siellä jotain ok vaatteita, mutta mietin kukallista kevättakkia. Onkohan se liian mummomainen?

Minkä näköinen? Jos on kovin pussittava niin voi lihottaa eikä se ole kivan näköistä. Muuten kukkakuosi on taas trendikäs.

Vierailija
9/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin kyllä näkee mummoja kukallisissa takeissa.

Vierailija
10/11 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klingonien vaatteet😘😬😅

Vierailija
11/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin miettineeksi että jotkut saattavat pitää klassista pukeutumistyyliä mummomaisena. Jos suunnittelisin hoikalle mallinaiselle klassisen asukokonaisuuden, hän näyttäisi siinä kepeän naiselliselta, siistiltä, valmiina lähtemään minne vaan milloin vaan. Myöskin hiustyyli ja meikki olisi sitä luokkaa. Siis hyvinkin Klingelin mallin näköinen.

Jos pukisin ne samat tamineet ylleni, en antaisi itsestäni samaa vaikutelmaa. Minun pömppövatsalle kun ei ihan kaikki käykään vaikka mahtuisi. Rintojen koko sanelee yläosan mallia. Siltikin suorana laskeutuva väljä yläosa, jonka äkkiä kuvittelisi olevan hyvä vaihtoehto, näyttää kamalalta. Pyöreä, hieman laajempi kaula-aukko, kapein kohta vyötärön yläpuolella ja takapuolen peittävä yläosa on jo parempi.

Siis vartalon malli täytyy ottaa huomioon. Mummomaisuudesta en tiedä sanoa. Joskus on teinien ja keski-ikäisten sanottu pukeutuvan samalla tavalla. Kyllä nykyteinit näyttävät kauniimmin laitetuilta kuin omassa 80 -luvun nuoruudessa. Tietenkin lävistykset ja tatuoinnit saattavat olla vaihtelevalla maulla toteutettuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi