Mieheni ei ole koskaan sanonut, että näytän ikäistäni nuoremmalta
Tuntuu pahalta kokea olevansa ruma ja vanha. Kaikkien kavereiden miehet ovat sanovat kuulemma usein niin.
Kommentit (12)
Niin siis oletko vanhaa. Mitä pahaa on ikäiseltään näyttämisessä? Itse olen useinkin muita kehuva nainen, mutten ole koskaan sanonut kenellekään noin. Minusta se ei ole mikään kohteliaisuus. Sitäpaitsi siinähän ikään kiinnitetään negatiivista huomiota. ”olet jo noin vanha, hyvä ette kuitenkaan tuon rupsahtaneempi”.
Vierailija kirjoitti:
Minusta näytät ainakin 15 vuotta vanhemmalta.
Ok. Miksi?
Pitäisikö hänen sitten sanoa, vaikka et näyttäisikään?
Ei munkaan mies ole. Mutta kauniiksi kuitenkin kehuu harva se päivä. :) Joten ilmeisesti kelpaan vähän vanhempanakin.
Eipä ole minunkaan mieheni. Johtuu varmaan siitä, että olen ihan ikäiseni näköinen. Mieheni kehuu minua muilla tavoilla, sanoo että olen kaunis ja seksikäs. Kehuuko sinun miehesi sinua? Jos kehuu, niin eihän se sitten pidä sinua mitenkään rumana tai vanhana.
Vierailija kirjoitti:
40 kilon ylipaino vanhentaa. 😕
Ei ollut mun aloitus, mutta mulla ei ole enää niin paljoa ylipainoa. Et ole tainnut nähdä minua pitkään aikaan? Hiuksetkin laitoin kampaajalla. T. Ammattivalittaja
Eikö ole hyvä että hän on rehellinen?
Tiedän yhden kaverin, joka 50- vuotiaana pakonomaisesti halusi olla 15-vuotiaan teinin näköinen. Pakonomainen laihuus tuotti kuivan korpun. Joi vaan jotain linimenttejä. Tekonahkarotsi niskassa ja hammasraudat suussa. Säälittävää. Silti tuli syöpä ja se vei. Niin, että ei se onnea tuo, et pitäis olla nuoren näköinen.
Tuo ajattelu ylläpitää sitä käsitystä, että vain nuoret tai nuoren näköiset naiset ovat arvokkaita. Mieti tarkkaan, onko se oikeasti arvojesi mukaista? Uskotko itse, että sun ja kavereidesi ainoa arvo oli ulkonäössä ja kun ryppyjä ja ikää tulee lisää ja miehet lakkaavat kehumasta muututte arvottomaksi biomassaksi? Ketä tuollainen ajattelu hyödyttää?
Minusta näytät ainakin 15 vuotta vanhemmalta.