Kaveeraako tai seurusteleeko romanit koskaan kantasuomalaisten kanssa?
Vai onko se heille kiellettyä? Onko kukaan täällä ystävä tai seurustellut romanin kanssa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut romanin kanssa. Ja tiedän monta romania, joiden parhaat ystävät ovat valkolaisia.
No hyi helvetti.
Niin kauan kun sulla riittää louvoo!
Suomalaisen ei kannata olla missään tekemisissä niiden kanssa.
Niin metsä vastovvaa ku sinne huuvettaan!
Kaksi lapsuuden kaveria, jotka ovat edelleen hyviä ystäviä ovat romaanitaustaisia. Hyviä tyyppejä.
Ihan aikuisiällä sai hyvän kaverin eräästä romanisyntyisestä esiintyvästä taiteilijattaresta. On tosi reilu ja mainio. Pitää mun puoliani ihan kaikessa.
Tavallisempaa on että he suhtautuvat "valkolaisiin" kuin koiriin. Todella kohteliasta väkeä....😑
Äidin kaveri meni romanin kanssa naimisiin. Oli kauhea katastrofi molempien vanhemmille. Yhdessä ovat olleet kohta 40v. Hyvin voivat ja lapset ovat jo aikuisia. Lapsista toinen meni naimisiin valkoisen miehen kanssa. Toinen nai mustalaisserkkunsa.
Minulla on romani ystävänä. Itseäni parikymnentä vuotta vanhempi mies. On luotettava ja suorasanainen.
M35
Jos hyötyvät siitä jotenkin niin kyllä.
Tuskin. Niillä on vasta muutama sata vuotta integraatiota takana ja prosessi on kesken. Toistaiseksi ovat integroineet vasta yhteiskunnan rahoja itselleen.
Lapsena oli romaani ystävänä monta vuotta, olisi varmaan ollut pidempäänkin, mutta muuttivat toiselle paikkakunnalle. Oli mukava kaveri.
Tuskin monikaan suomalainen haluaa seurustella koko suvun kanssa.
Ihanimmat tuntemani ihmiset ovat olleet romaneja. T. Valkolainen
Xepra kirjoitti:
Kaksi lapsuuden kaveria, jotka ovat edelleen hyviä ystäviä ovat romaanitaustaisia. Hyviä tyyppejä.
Sulle kirjat ei taida olla tuttuja?
Joo mun kaveri meni naimisiin mustalaisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Niillä on vasta muutama sata vuotta integraatiota takana ja prosessi on kesken. Toistaiseksi ovat integroineet vasta yhteiskunnan rahoja itselleen.
Teidän perussuomalaisten joukossa on eniten tuomion saaneita rikollisia.
Itse olen persujen äänestäjä Itä-Helsingistä. Minut voisi luokitella ns "white thrashiksi". Ex muijani oli romani. Nykyisin olen kihloissa romanin kanssa. Me emme tykkää neggereistä. Fuck off.
Olen seurustellut romanin kanssa. Ja tiedän monta romania, joiden parhaat ystävät ovat valkolaisia.