Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoidat kuivia kantapohjia?

Vierailija
23.01.2021 |

?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin vakavasti miettiä, saako ruuasta tarpeeksi rasvaa. Mulla kantapäät kuivuivat, kun sain ensimmäisen lapseni. Mulle ei jäänyt oikeastaan raskauskiloja ja tuntui, että piti syödä tosi paljon, Vaikken mitenkään pihistellyt rasvassa, kantapäät kuivuivat ihan valtavasti (niin kuivuivat esim. limakalvotkin, mutta ei nyt niistä tässä).

Sitten kannattaa löytää oikea, rasvainen rasva kantapäille. Mulla on molemmilla lapsilla ihosairaus, käytän heille määrättyjä perusvoiteita jalkojen rasvaamiseen. Ei varmasti ole kovin tärkeää, mikä rasva, kokeile erilaisia. Mihinkään kookosöljyihin ei kannata tuhlailla aikaansa. Aina, kun peset jalat, rasvaa ne heti, kun iho on vielä kostea ja vedä sukat jalkaan. Olen lukenut, että raspaaminen ei kannata, mutta jos jaloissa on oikein runsaasti kovettunutta ihoa, tuskinpa se rasvakaan pääsee kunnolla imeytymään. Raspaa siis harkiten, kerta tyyliin parin kuukauden väleih. 

Vierailija
2/4 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla suihkun jälkeen levitän jalkapohjiin valkovaseliinia ja yöksi puhtaat puuvillasukat jalkaan. Aamulla on jo paljon pehmeämmät kantapäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schollin voide halkeileville kantapäille auttaa aina ja nopeasti. Ei kannata ostaa mitään olevinaan vastaavia tuotteita, sillä ne ovat yhtä tyhjän kanssa oikeasti. Olen ostanut liian monta huonoa rasvaa, esimerkiksi Lidlistä ja Prismasta.

Suihkun jälkeen rasvaan jalat ja tadaa, ne ovat jo seuraavana päivänä kivat, muutaman rasvauksen jälkeen kuin uudet.

Suun kautta syöty rasva on ok, mutta ei todellakaan auta mihinkään kantapäihin.

Vierailija
4/4 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Schollin voide halkeileville kantapäille auttaa aina ja nopeasti. Ei kannata ostaa mitään olevinaan vastaavia tuotteita, sillä ne ovat yhtä tyhjän kanssa oikeasti. Olen ostanut liian monta huonoa rasvaa, esimerkiksi Lidlistä ja Prismasta.

Suihkun jälkeen rasvaan jalat ja tadaa, ne ovat jo seuraavana päivänä kivat, muutaman rasvauksen jälkeen kuin uudet.

Suun kautta syöty rasva on ok, mutta ei todellakaan auta mihinkään kantapäihin.

Kyllä auttaa. Mä en sanonut, että pelkästään, mutta kyllä silläkin on väliä, mitä syö. Kun mä aloin syödä enemmän rasvaa, ihon rasvaustarve väheni huomattavasti. Nykyään ei tarvitse rasvata joka kertä enää kuin jalkaterät, muu rasvaus riippuu vuodenajasta ja muista seikoista.

Mitä jos lukisit ensin koko viestin ennen kuin jotenkin kommentoit sitä?