Paljonko saat palkkaa?
Kerro rehellisesti ikä, koulutus, työkokemus ja palkka sekä edut ja oletko tyytyväinen työhösi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Budjettivastuullinen tiimiesimies, koulutus DI ja kokemusta alalta yli 20vuotta. Käteen 4000-6000€/kk bonuksista riippuen, muut edut kännykkä, hyvä työterveyssopimus ja firman maksama lisäeläkevakuutus. Töitä liikaa mutta päivissä oma vapaus. Palkkaan ja työtehtävään olen tyytyväinen, firmaan en.
Diplomi-insinööri ja silti ei tajua, että palkasta puhutaan aina bruttona. Sehän se palkka on, keitä sun vähennyksesi tai kuntaverosi nyt kiinnostaa... taidat olla niitä Uppsalan pelti-insinöörejä.
2900€, vastavalmistunut yliopistosta, 26 v
Koulutus tradenomi ja töissä pankissa, brutto 3450 euroa. Oon ollut samalla työnantajalla jo yli 10 vuotta ja etuna normaalia pidemmät lomat eli 6 viikkoa vuodessa (+2 pekkasta). Lisäksi työsuhdepuhelin ja edut lainoista ja vakuutuksista, epassi ilman omavastuuta, laaja työterveys. Oon tyytyväinen sekä työhön että palkkaan, vastaa mielestäni nykyistä työtehtävää ihan hyvin vaikka en panisi pahakseni, vaikka isompikin olisi.
39 v., amk, hallinnolliset asiantuntijatehtävät keskisuuressa yrityksessä, palkka 4300 e/kk, työkokemus tästä yrityksestä 7 v., kiirettä ei ole koskaan...
5400€/kk brutto. Koulutus maisteri, 20 vuotta kokemusta. Jotain pieniä etuja on, mutta ei juuri tule käytettyä. Tykkään työstäni. Ajoittain stressaavaa.