Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekisi elämästäsi parempaa?

Vierailija
23.01.2021 |

Mikä tekisi elämästäsi parempaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että saisin muistisairaan äitini johonkin hoitokotiin.

Vierailija
2/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ja ihmisten auttavaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha

Vierailija
4/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ulkonäkö. Läheiset ihmissuhteet.

Vierailija
5/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressin ratkaiseminen muulla tavoin kuin ylensyömällä.

Vierailija
6/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHA (ihan peruselämiseen edes tarpeeksi), parempi terveys, että pääsisin eroon pahoista narsisteista lopullisesti ja tilalle edes 1-2 aidosti mukavaa, välittävää ystävää ja kumppanin. Myös lemmikki ja muutto uuteen asuntoon olisivat kivaa ekstraa.

Vierailija
7/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laihtuminen myös! -10kg

Vierailija
8/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätansseissa käynti.

Vierailija
9/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama! Pääsisi niin sanotusti normaalien ihmisten joukkoon eikä lääkärissä aloitettaisi painosta vaan päästäisiin heti asiaan eli vaikkapa siihen keuhkoputkentulehdukseen, jonka vuoksi menen lääkäriin.

Vierailija
10/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot.

Työpaikka.

Normipaino(nyt BMI 37, 8)

Mitään noista en saa, vaikka olen 10 vuotta yrittänyt.

N35

Vierailija
11/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonin ja tämän saastaisen siemenen tuho.

Vierailija
12/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen koko ajan, että se olisi raha. Että edes pari sataa euroa lisää kuukaudessa jotenkin helpottaisi oloani. Mutta en ole varma siitä.

Todennäköisesti elämästäni tulisi parempaa jos osaisin rentoutua, vähentäisin netissä roikkumista ja opettelisin parempaa elämän sekä ajatusten hallintaa.

Vierailija
13/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi se, että koronarajoitukset voitaisiin maailmanlaajuisesti poistaa.

Vierailija
14/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että saan taas kiinni liikunnasta, minulla sauvakävely toimii, lievä masennus vei vaan liikuntahalut pitkäksi ajaksi.

Nyt olen 100 päivän tipattomalla (meni viinipullo/viikko, joskus kesällä saattoi mennä kaksi/vko) ja mieliala on paljon virkeämpi.

Liikunta hyvällä alulla.

Muutoin olen elämääni tyytyväinen, on velaton tilava kaunis koti, ei rahahuolia, olen eläkeläinen, lapset asuvat samassa kaupungissa ja rakkaat lasenlapset, pojantytär 2 v ja -poika 8 kk. Miestä en elämääni kaipaa, yksin on hyvä, ainakin tällä hetkellä.

Vierailija
15/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama! Pääsisi niin sanotusti normaalien ihmisten joukkoon eikä lääkärissä aloitettaisi painosta vaan päästäisiin heti asiaan eli vaikkapa siihen keuhkoputkentulehdukseen, jonka vuoksi menen lääkäriin.

Lääkärille voi ja pitää sanoa suoraan. Olen laittanut ruotuun montakin lääkäriä vaikka paino ei ole ollut kyseessä, mutta jos lätisevät aiheen vierestä palautan aiheeseen hyvin suorin sanoin.

Toimii>

Minun silmille ei hypitä.

Vierailija
16/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ex mies jättäisi uuden vosunsa ja ottaisi mut takaisin. Ei tule tapahtumaan joten kärvistellään tässä sitten. Ehkä joskus viiden vuoden päästä olen jo päässyt edes sen verran yli ja että voi alkaa deittailla niitä muutamia yyhoomiehiä joita on vapaana.

Vierailija
17/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä stanan korona loppuisi. Tuskin kestän enää toista vuotta ennen kuin lopetan itseni tässä eristäytyneisyydessä.

Vierailija
18/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ex mies jättäisi uuden vosunsa ja ottaisi mut takaisin. Ei tule tapahtumaan joten kärvistellään tässä sitten. Ehkä joskus viiden vuoden päästä olen jo päässyt edes sen verran yli ja että voi alkaa deittailla niitä muutamia yyhoomiehiä joita on vapaana.

Exästä ylitse pääseminen tekisi sut paljon onnellisemmaksi kuin paluu yhteen miehen kanssa, joka on ilmeisesti jättänyt sut jonkun toisen vuoksi...

Vierailija
19/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animetähtöseltä näyttävä sisäkkö, joka hoitaisi kodin ja antaisi panna itseään aina kun minua panettaa.

Vierailija
20/27 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi terveys, sielunkumppanin löytyminen ja hänen kanssaan ihanan elämän viettäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan