Miten kestät sen, että Levyraadin kaikki vakiojäsenet ovat nyt poissa?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vielä jotenkin, mutta kissani ei kestä.
Meillä just toisinpäin, kissaa ei kiinnosta.
Onko Pirkko Liinamaakin siirtynyt yläkerran levyraatiin?
Vierailija kirjoitti:
Onko Pirkko Liinamaakin siirtynyt yläkerran levyraatiin?
Eilen.
"Levyraadista tuttu Pirkko Liinamaa on kuollut 88-vuotiaana"
Niin, Jukka on kuollut, Pirkko, Klasu, Markku Vesala, Unto Torniainen..Oliko siinä vaikki vakkarit? Miten Matti Finskas?
Siinäpä sitä itse kokee olevansa vanha, kun lapsena telkkarista nähdyt normaalissa aikuisen iässä olleet on nyt kuolleet! :(
Tässä vaiheessa huomaa olevansa vanha.
Joskus hämmästyy kun näkee jonkun muusikon tai näyttelijän kuvan ja miettii, ei helevata, tuolaiseksi vanhaksi kurttukasaksiko sekin on muuttunut.
Ei kannata enää pahemmin katsoa peiliin. Hampaat voi pestä tuntoaistin perusteella ja jäljelle jääneet hiukset haroa vedessä kostutetuin sormin kuosiin.
Huomaa kuinka alkaa olemaan vanhuuden kynnyksellä ja vaikka vielä jaksaa nousta moottoripyörän tai naisensa päälle, tätä iloa ei tule kestämään ikuisesti.
Jotenkin hieman haikea olo, sillä tästä eteenpäin kaikki alkaa olemaan luopumista kaikesta.
Kun äitini aika kuolla lähestyi, hänen elinpiirinsä muodostui aina vain pienemmäksi ja ennen niin tärkeät asiat alkoivat tulla merkityksettömiksi, kunnes kuoleman kynnyksellä hän enää vain rukoili päästäkseen täältä pois.
Se la vie, sellaista on elämä ja kuolema.
Kyllä minä vielä jotenkin, mutta kissani ei kestä.