Paras neuvo tai ohje, jonka olet saanut tältä palstalta?
Vuosia palstailleena tulee äkkiseltään mieleen kaksi elämääni suuresti parantanutta asiaa:
-mitä syötte arkena? - listaukset, etenkin viime keväänä tarjosi ideoita kun syötiin kaikki ruoat kotona
-vaadi
(usein seksiä haluavalta) mieheltä sinuakin tyydyttävää seksiä. Eli miehenkin on nähtävä vaivaa :) meillä tasaantui halut ja jaksaminen sekasin suhteen, kun itsekin rohkeasti vaadin päästä "loppuun" ja mies ei enää halua/jaksa "koko ajan", kun joutuu itsekin näkemään ns. vaivaa. Tämä on oikeasti ollut ihan pelastava neuvo!
Kommentit (5)
Avauduin palstalla mielenterveyshäiriöistäni ja siitä miten en osaa sopeutua yhteiskuntaan kun pitäisi olla töissä ja veronmaksaja ja se ahdisti kun olin sairaslomalla. Joku ystävällinen sielu vastasi, että se on ok, että olen sairas. Että mun ei tarvitse olla osa yhteiskuntaa vaan voin rakentaa elämän niin mieluisaksi kun pystyn ja elää tavallani. Hän sanoi, että saan olla oma itseni, sairauksieni kaikkineen.
Se oikeasti toi mulle niin paljon lohtua. Kiitos tälle ihmiselle.
En mitään. Tyhjänpäiväistä keittöpsykolgi mussutusta. Senpä takia en ole täällä vuoteen mitään kysynytkään.
Voi niitä on monta! Tämä oli ihan paras ketju:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3839607/k-40-ketju-parhaat-anti-age-tuo…
En yhtään hyvää neuvoa.
On pelkästään haukuttu tyhmäksi, huonoksi äidiksi jne.
Oon joskus kertonutkin, mutta joskus vajaa kymmenen vuotta sitten joku vinkkasi Päivälehden museon kivaksi helpoksi käyntikohteeksi minulle ja pojalleni , kun meillä oli muutamia tunteja aikaa Helsingissä. Pidimme molemmat siitä todella paljon .