Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olit viimeksi tosi onnellinen?

Vierailija
22.01.2021 |

Minä olin tänään siksi, että lumi oli sulanut ja jalkakäytävä vapaa kävellä, edetä.

Pakko myöntää, etten muista, että olisin ollut mistään onnellisempi pitkään aikaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nukutin lasta ja hän halasi minua pienillä käsillään. Puristi lujaa ja tiiviisti. ❤️

Vierailija
2/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 3v tuli yöllä kainaloon nukkumaan ja rutisti käsillään niin kovasti kiinni, tuli niin tärkeä ja onnellinen olo ottaa lapsi lämpimän peiton alle. Iskäx3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v poika tuli aamulla unisena viereeni istumaan sohvalle. Oli jotenkin niin suloisen näköinen hiukset pörrössä ja puoliunessa. Tunsin suurta onnea hänestä. Ihana poika.

Vierailija
4/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina, kun alkoi loma. Sai vain olla ja levätä ja olla omassa rauhassa onnellinen. Ja nythän se on sitten lopussa ja ahdistus ensi viikosta jo päällä.

Vierailija
5/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin saavani viimeistään kesäkuussa rokotteen ja pääsisin viimeistään syksyllä pois täältä. Ei taaskaan tule tapahtumaan. Suurin tunne on pettymys.

6/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tänään kun hommat meni oikein nappiin.

Vierailija
7/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana pötköteltiin 3-vuotiaan kanssa sängyssä paksujen peittojen alla ja luettiin satuja.

Vierailija
8/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin olla onnellinen joskus vuosi sitten kun ei vielä ollut tätä koronaa.

Olin iloinen ja toiveikas, että vuodesta 2020 tulee mulle kiva vuosi. No ei tullut. Sen jälkeen en ole ollut iloinen enkä onnellinen. Tasaisen harmaa ja alakuloinen olo on vaan koko ajan.

Vierailija
9/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nukutin lasta ja hän halasi minua pienillä käsillään. Puristi lujaa ja tiiviisti. ❤️

Aloittelin aamulla etätöissä kun lapsi tuli halaamaan lujaa ennen koulua. Hieman jopa yllätyin ja ilahduin.

Mutta onnellinen - olin viimeksi onnellinen ilman syytä. Hämmentävä tunne, kun on tottunut olemaan onneton.

Vierailija
10/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoinkin ostettua kunnollisen luonnonvalkoisen valon terraarioon ja sain heittää ruman pöytälampun pois keltaisine halogeeneineen. Tuo ledivalo on niin täydellinen ja saa terraarion näyttämään paljon paremmalta.

Ehkä vähän outo onnellisuuden aihe, mutta minulle tärkeä..

Vierailija
11/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä syystä taas hiljattain, että tajusin että Jeesus pitää minusta huolta ja antaa voimia vaikka kaikki tuntuu ihan ylivoimaiselta. 

Vierailija
12/12 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:

kivoja juttuja teillä, jotka jaksoitte olla toisen onnesta iloisia.

En alapeukuta ketään, koska ei ole tarvetta.

Arvasin, että olen alapeukutettu, koska eihän lumettomasta ja jäättömästä kelistä olla onnellisia kuin tosi PÄTEVÄSTÄ syystä.

Mulla on sellainen, koska kuljen kyynärsauvoilla.

Antaa van mennä alas, minä menen ylös.

ONNELLISENA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän