Olen 35v mies, k-marketin nuori myyjä neito kysyi papereita
Olikohan vain flirttiä? Arvioisin muikkelin iäksi n.20v. Ehkä halusi nähdä nimen niin voi etsiä some tilit ja ottaa myöhemmin yhteyttä. ;)
Mukava huomata että nuoret naiset vielä kiinnostuvat vaikka ikä jo kolmenkympin paremmalla puolella.
Kommentit (27)
Siksi kysyi, kun sulla ei parta vielä kasva.
Paperit kysytään kaikilta alle 30-vuotiaan näköisiltä. Onnittelut nuorekkuudesta!
Hieman twistiä tähän perusprovoon kun olikin 35 v eikä hopeakettu.
Minä olen jo 50 vuotias, ja kuitenkin kysytään papereita, vaikka ostan lähes joka päivä samasta kaupasta samaa olutta samalta myyjältä.
Aloittajahan on mt-ongelmainen nainen mutta se on yleistä.
Kysyi siksi, että jos yrität jotain typerää nyt tai jatkossa, niin pystyy helposti kertomaan nimen poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan vain flirttiä? Arvioisin muikkelin iäksi n.20v. Ehkä halusi nähdä nimen niin voi etsiä some tilit ja ottaa myöhemmin yhteyttä. ;)
Mukava huomata että nuoret naiset vielä kiinnostuvat vaikka ikä jo kolmenkympin paremmalla puolella.
Olen 39-vuotias ja minulta kysellään jatkuvasti papereita. :D
se päätteli ostoksistasi, että olet rikas ja selvitti kuka olet, jotta sen pikkurikollinen poikaystävä voi käydä kääntämässä asuntosi
Mä oon 47 ja vielä kysytään alkossa papereita, myyjä usein punastuu kun näkee mun syntymävuoden.
Mulla on myös aika iso pippeli. Liekö naiset vaistoaa sen? Näkeekö sen jotenkin naamasta, et miehellä mahtaa olla iso housussa? ;) Ap
Multakin kysytään papereita kun ostan alkoholia. Ei siis ole tässä iässä vielä niin harvinaista...tosin tiedän kyllä olevani myös nuorekkaan näköinen... N35
Ei ole niin helppoa arvioida ikää.
Ei etenkään silloin, kun on vastuussa siitä ikäarvioinnista.
Myyjän on varminta kysyä aina paperit, jos vähääkään arveleluttaa tai on epävarma.
Kauppias joutuu maksamaan kalliisti siitä. jos myös alkoholia ja savukkeita alaikäisille.
No mikäs perekele siinä on ku ei Ranella parta kasva? No se on saatana syäny liikaa tinneriä.
34v. nainen, paperit joka toinen kerta kaupassa. Ei myy ilman.
Ei yhdy tolloon edes yhdys sanat.
Moni 18-25v nainen pitää 35v miestä todella haluttavana.
M31
Vierailija kirjoitti:
Moni 18-25v nainen pitää 35v miestä todella haluttavana.
M31
Tuo on kyllä monesti totta. Riippuu toki miehestä.
N25
Ihanaa viikonloppua just sulle! <3