Ostin ensimmäisen internettini, enkä osaa kasata sitä. Auttakaa!°
Ostin sellaisen internetin rakennussarjan ja nyt on ongelmia sen kasaamisessa. Mukana ei tullut kasausohjeita, enkä ole ennen tällaista käyttänyt saatikka kasannut. Liimataanko ne jotkin googlen tarrat aina tuohon lasiin, jos haluaa kysyä jonkin kysymyksen internetiltä? Tässä on yksi sellainen ranteen paksuinen johto, joka on pituudeltaan 7 metriä. Tuleeko se postiluukusta ulos, vai minne se laitetaan? Nää internetin kengät on kyllä ihanat ja ne toimii. Niillä kun kävelee, niin ne vinkuu kuin sellaiset kumilelut. Miten ne kytketään tuohon lasilaatikkoon ja miten niillä kirjoitetaan? Auttakaa vähän!
Kommentit (28)
Onko toi jotain ihan uutta vai 80-luvun touhuja
Internet alkaa olla jo vähän out. Kokeile ennemmin akvarellivärejä, ne ovat nyt nousussa.
Eikö sieltä Ikeasta saanut kokoamisohjeita? Kai nyt sentään kuusiokoloavain oli mukana?
Ovelta ovelle myyjä sen minulle möi. Ystävällisesti antoi vielä maksaa kahdessa erässä. Annoin 3000 euroa käsirahaa ja sanoi, että loput 4000 euroa voi maksaa myöhemmin. Kantoi sitten laatikon olohuoneeseen ja valitteli kiirettä, ettei ehdi nyt heti auttamaan. Lupasi tulla ensitilassa kun kerkiää. Siisti ja mukava mies oli. Housutkin niin hyvässä prässissä.
Laita ne palvelimen reunoihin tulevat kakkosneloset siihen olohuoneen lattialle ja otat ristimitan, että tulee suorat kulmat. Kulmaraudoilla ruuvaat kiinni. Loput osat voit tuunata haluamallasi tavalla, niin saat omannäköisesi internetin. Minä maalasin omaan internettiini vihreitä raitoja.
^ Maalasit oman internettisi? Miten siitä sitten näkee vastauksen, jos kysyy vaikka kellon aikaa tai Mairen kahville tulo aikaa?
Jään seiraamaan. Mä ostin vasta ATK:n aloitussarjan ja hiki tulee jo tämän kokoamisessa.
Jos kuitenkin voi maalata, niin voiko siihen maalata niitä radioaaltoja, vai luuleko se sitten olevansa radio, eikä vastaa tiedusteluihini?
No sieltä internetin kääntöpuolelta voi myös katsoa, siellä takapuolellahan on se pimeä verkko. Sieltä kysyn, koska Maire tulee kahveelle.
Kannattaa olla tarkkana, mihin ne piuhat vetää. Asun tässä itärajalla ja heitin piuhat kulkemaan Venäjän puolelta, niin se guuggeli muuttui venäjänkieliseksi. Vedin äkkiä johdot takaisin ennen kuin sudet ehtivät syödä ne. Nyt kaivoin ne tuonne maahan Suomen puolelle. Nyt on kaikki suomeksi.
Tässä sinulle ajanmukainen kappale musiikkia, ajatuksia selventämään.
Eikö se johto kuitenkin liitetä satelliittiin? Siellä kiertoradallahan se Guugle pyörii.
Vierailija kirjoitti:
No sieltä internetin kääntöpuolelta voi myös katsoa, siellä takapuolellahan on se pimeä verkko. Sieltä kysyn, koska Maire tulee kahveelle.
Minä laitoin sipuleita siihen takana olevaan verkkoon. Luulin ettei sillä ole muuta käyttöä. Luulin, että vain siltä lasiselta puolelta kysytään asioita.
Hei muista pistää foliohattu päähän!!
Se folio tulee sinne lasin taakse, siitä tulee peili, jolla voi ottaa kuvia itsestä ja aamiaisesta ja itsestä pepusta ja itsestä ja siitä itsestään. Niitä kuvia voi lähettää Mairelle, kun sanoo taikasanan "Enter!" Sitten ne kuvat menee johtoa pitkin satelliittiin ja toista johtoa pitkin Mairen internettiin.
Helppo homma tämä internetti, kun vähän harjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Hei muista pistää foliohattu päähän!!
Minä jo tein sellaiset pitkä punttiset folio alushousut, ettei internetsäteily tuhoa munasarjojani. Näin 82 vuotiaana pitää jo olla tarkkana, ettei lapsensaanti vaarannu, jos sieltä internetistä löytyy mukava herrasmies minulle. En tiennyt, että foliohattukin pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin voi maalata, niin voiko siihen maalata niitä radioaaltoja, vai luuleko se sitten olevansa radio, eikä vastaa tiedusteluihini?
Lausuisin tähän pienen varoituksen sanan. Kannattaa olla tarkkana, ettei vahingossa maalaa mikroaaltoja.
Silloin kyseessä olisi aivan toisenlainen laite. Kahvin siinä kyllä kätevästi lämmittäisi Mairellekin, mutta kysymyksiin se vain kilahtelisi nätisti. Toisaalta jos lämmittäisit kahvia Mairelle , ei sinun tarvitsisi enää hänen tuloajasta huolehtia, Mairehan olisi jo luonasi.
Vierailija kirjoitti:
Se folio tulee sinne lasin taakse, siitä tulee peili, jolla voi ottaa kuvia itsestä ja aamiaisesta ja itsestä pepusta ja itsestä ja siitä itsestään. Niitä kuvia voi lähettää Mairelle, kun sanoo taikasanan "Enter!" Sitten ne kuvat menee johtoa pitkin satelliittiin ja toista johtoa pitkin Mairen internettiin.
Helppo homma tämä internetti, kun vähän harjoittelee.
Eikös ne kuvat rypisty siinä sateliitin pyöröovissa, jos ne vaan lentelee siitä sinne Mairen johtoon?
ensin pitää saada atk kuntoon, sen päälle voi rakentaa internettiä.
Onko yksi noista kolmesta? Mahtoi olla kallis.
https://potsandpansbyccg.com/2014/07/02/how-many-internets-are-there/