Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yths uudistus

Vierailija
22.01.2021 |

Moikka,
Miten teistä yths uudistus sujunut .
Ajanvaraus ja pääsy esim mieliala asioissa hoitajalle tai lääkärille .
Ai olisko terkkarikin varattava aika väsymyksen takia....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää opiskelija, niin tää on vähän aiheen vierestä. Kuitenkin sivustaseuraajana totean, että mun mielestä kyseessä on hutiloiden tehty uudistus. Itse olin uudistusta vastaan. Olen opiskellut sekä yliopistolla että amk:ssa. Yths:n palvelut eivät toimi. Amk-opiskelijat puolestaan pääsivät heti hoitoon ja suoraan kunnalliselle puolelle. Uudistus heikensi amk-opiskelijoiden asemaa. Lisäksi he joutuvat maksamaan ekstraa.

Yths:n mielenterveyshoito ei ole koskaan toiminutkaan. Sanotaan suoraan, että meillä ei ole tarpeeksi psykologeja ja vain harvat saavat niille aikoja. Myöskään takaisinsoittopalvelu ei toiminut ja puhelimen päässä oli aina ikävystyneen kuuloinen tyly keski-ikäinen henkilö. En siis usko, että se jotenkin maagisesti toimii nyt kun toiminta on kasvanut hurjasti.

Hiljattain uutisoitiin siitä, että yths on nyt suurissa vaikeuksissa kasvaneen asiakasmäärän ja jonojen kanssa. Yths:n vastaus oli, että tottakai alussa on härdelliä kun asiakasmäärä kasvaa rajusti ja pitää yhtäkkiä palkata lisää henkilökuntaa ja perehdyttää heidät talon tapoihin. Silti uudistus on ollut tiedossa jo vuosia. Siihen on ollut hyvin aikaa varautua, tehdä toimintasuunnitelma, palkata ja perehdyttää uutta henkilökuntaa. Miksei henkilökunnan perehdytystä aloitettu ennen uudistuksen alkua?

Vierailija
2/3 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa. Pakkomaksoin yths maksun tällä viikolla vaikka valmistun piakkoin amk.

Jotain olisi kiva saada rahalle vastinetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan tätä vatkuloitu Suomessa.