Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin jälleen Venlafaxin mielialalääkkeen

Appöpp
22.01.2021 |

Olo on kummallinen, silmät seisoo päässä ja tuntuu kuin olisi "pää harrarassa". Olikohan hyvä veto..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on?

Vierailija
2/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samanlainen olo on, jos jää päivänkin ottamatta lääke. Vuosia syönyt. Hirvittävän vaikea vierottautua ko lääkkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syöny jo yli 10 vuotta, haluaisin lopettaa, mutta epäilyttää kun olen lukenut kuinka vaikeaa lopetus on.

Vierailija
4/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samanlainen olo on, jos jää päivänkin ottamatta lääke. Vuosia syönyt. Hirvittävän vaikea vierottautua ko lääkkeestä.

Ei ole vaikeaa.

Lääkkeestä ei jää riippuvaiseksi, ja sivuoireet kestävät maksimissaan pari viikkoa.

Vierailija
5/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syöny jo yli 10 vuotta, haluaisin lopettaa, mutta epäilyttää kun olen lukenut kuinka vaikeaa lopetus on.

ei kannata uskoa kaikke mitä lukee. Lopetin seinää ilman mitään oireita. Pikku hiljaa vähentämällä tuskin siihen kuolet.

Vierailija
6/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurilla välin kyseisen lääkkeen aikoinani. Sain ekasta pilleristä jonkun ihme kohtauksen, olin ihan hiki päässä ja valkoisena naamalta, meinasin pyörtyä. Lopetin sen lääkkeen syömisen siihen ja onneksi, sen verran olen lukenut lopettamisen vaikeudesta. Mitä hemmettiä masentunutta hoidetaan lääkkellä, joka aiheutaa itsessään ongelmia, kun siitä yrittää päästä eroon.

Vierailija
7/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuurilla vältin kyseisen lääkkeen aikoinani. Sain ekasta pilleristä jonkun ihme kohtauksen, olin ihan hiki päässä ja valkoisena naamalta, meinasin pyörtyä. Lopetin sen lääkkeen syömisen siihen ja onneksi, sen verran olen lukenut lopettamisen vaikeudesta. Mitä hemmettiä masentunutta hoidetaan lääkkellä, joka aiheutaa itsessään ongelmia, kun siitä yrittää päästä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän