Aloitin jälleen Venlafaxin mielialalääkkeen
Olo on kummallinen, silmät seisoo päässä ja tuntuu kuin olisi "pää harrarassa". Olikohan hyvä veto..
Kommentit (7)
Ja samanlainen olo on, jos jää päivänkin ottamatta lääke. Vuosia syönyt. Hirvittävän vaikea vierottautua ko lääkkeestä.
Minä olen syöny jo yli 10 vuotta, haluaisin lopettaa, mutta epäilyttää kun olen lukenut kuinka vaikeaa lopetus on.
Vierailija kirjoitti:
Ja samanlainen olo on, jos jää päivänkin ottamatta lääke. Vuosia syönyt. Hirvittävän vaikea vierottautua ko lääkkeestä.
Ei ole vaikeaa.
Lääkkeestä ei jää riippuvaiseksi, ja sivuoireet kestävät maksimissaan pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen syöny jo yli 10 vuotta, haluaisin lopettaa, mutta epäilyttää kun olen lukenut kuinka vaikeaa lopetus on.
ei kannata uskoa kaikke mitä lukee. Lopetin seinää ilman mitään oireita. Pikku hiljaa vähentämällä tuskin siihen kuolet.
Tuurilla välin kyseisen lääkkeen aikoinani. Sain ekasta pilleristä jonkun ihme kohtauksen, olin ihan hiki päässä ja valkoisena naamalta, meinasin pyörtyä. Lopetin sen lääkkeen syömisen siihen ja onneksi, sen verran olen lukenut lopettamisen vaikeudesta. Mitä hemmettiä masentunutta hoidetaan lääkkellä, joka aiheutaa itsessään ongelmia, kun siitä yrittää päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Tuurilla vältin kyseisen lääkkeen aikoinani. Sain ekasta pilleristä jonkun ihme kohtauksen, olin ihan hiki päässä ja valkoisena naamalta, meinasin pyörtyä. Lopetin sen lääkkeen syömisen siihen ja onneksi, sen verran olen lukenut lopettamisen vaikeudesta. Mitä hemmettiä masentunutta hoidetaan lääkkellä, joka aiheutaa itsessään ongelmia, kun siitä yrittää päästä eroon.
Mitä se on?