Tiedättekö millaisia ihmisiä en voi sietää. No minäpä kerron
Sellaisia, jotka katsovat toisia ihmistä suurennuslasilla. Heidän pieni mielensä on niin tyhjä, että heidän pitää täyttää se muiden ihmisten kyttäämisellä ja arvostelulla. Rakentava kritiikki on suotavaa, mutta jos tietämyksesi kritisoivasta asiasta on puhdas nolla, ole mieluummin hiljaa.
Nämä ihmiset eivät kykene itsekritiikkiin, mutta näkevät muissa jatkuvasti jotain vikoja. Jos näille ihmisille kerrankin uskaltaa sanoa jotain, mitä he itse sanovat jatkuvasti muista, he loukkaantuvat verisesti. Tällaisia ihmisiä minä en aio enää sietää, ja jos kohtaan tällaisen ihmisen, en aio säästellä sanojani vaan lauon päin hänen naamaansa kaiken sen patoutuneen p4skan, mikä sisälleni on kertynyt näiden kuvottavien pienimielisten imbesillien vuoksi.
Kommentit (6)
Ja tämä koskee siis lähinnä tosielämää, ei esim tätä palstaa jossa anonyymisti kirjoitamme toisillemme ikävästi. Toki sekään ei ole kivaa, mutta ainakaan sitä ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, koska sitähän se ei ole, kun emme tiedä kuka siellä vastapuolella on.
Jos joku alkaa kommentoida minulle livenä negatiivisesti jostain ulkonäköpiirteestäni, aion kysyä häneltä esimerkiksi, että kuvitteleeko hän itse olevansa joku missi/adonis.
Ap
Vähän sama. En siedä ihmisiä jotka elävät egonsa määrääminä. Ei siinä ihminen paljoa kehity.
Olen jo kymmeniä vuosia antanut ihmisten kommentoida negatiivisesti esimerkiksi juuri ulkonäköpiirteitäni. Enää en sitä aio hyväksyä. Olen vihainen itselleni, että niin pitkään annoin muiden käyttäytyä mielensä mukaan. He tiesivät, että minulle voi sanoa mitä vaan, kun en koskaan puolustautunut saati että olisin antanut samalla mitalla takaisin.
Ap
Ihmisiä jotka joukolla kiusaavat yhtä henkilöä. Eli suurinta osaa tämän palstan kirjoittelijoita.
Tosi hyvin analisoitu. Haluaisin saada sut mun sohvalle. Mitä keskusteluja meillä voisi olla.
👍