Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni ei opeta lapsilleen hyviä tapoja

Vierailija
22.01.2021 |

Miehelläni on kaksi alakoululaista lasta vuoroviikoin luonaan. Lapset eivät tervehdi tullessaan mieheni luokse, kun olen paikalla, eivät osaa kiittää. Kun olin toisen lapsen kanssa kahden, kommentoi lapsi negatiivisesti erästä ulkonäköpiirrettäni. Kerroin tästä miehelle, mutta mies nauroi että olenpa herkkänahkainen, jos lapsen kommentti menee ihon alle. Hänen mielestään lapset nyt vaan puhuvat suoraan mitä ajattelevat eikä siinä ole mitään, mikä pitäisi ottaa vakavasti.

Olenko minä nipo vai onko mies se, joka toimii väärin?

Itse muistan jo lapsuudessani saaneeni ihan kaikesta vääränlaisesta käytöksestä kommenttia äidiltäni ja lopulta minusta tulikin ihminen, joka tiesi miten ihmisten kanssa käyttäydytään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että lapsilla kestää vähän totutella sinuun ja yksi tapa protestoida on se, että ei tervehditä. Eihän se kivaa ole, mutta paranee varmasti aikojen saatossa

Vierailija
2/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sinulla on siis tilaisuus opettaa hyviä käytöstapoja lapsille. Parhaiten oppivat hyvästä esimerkistä. Kaikki lapset eivät ole kohteliaita, vaikka osaavatkin käyttäytyä suht hyvin. Suorapuheisuus on tyypillistä lapsille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsille pitää opettaa käytöstapoja. Tekee lapsilleen karhunpalveluksen, jos ei opeta.

Sitä opettamista ei kuitenkaan pidä tehdä näin: "ihan kaikesta vääränlaisesta käytöksestä kommenttia äidiltäni"

Vierailija
4/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja karmeat kakarat. Pääset kaikista vähimmällä harmilla. Osta suristin ja dildo.

Vierailija
5/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaran takia ei kannata ostaa sikaa porsaineen.

Vierailija
6/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat alakouluikäisiä, he tulevat vielä pitkään asumaan isällä joka toinen viikko. Kun sinua tuo noin paljon ärsyttää, lieee syytä olla odottamatta vakavampaa suhdetta. Saati haaveilla yhteisistä lapsista - mieen isäntaidot näet juuri tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän