Oikeasti hyvä kuivanihon kasvonaamio?
Siis sellainen joka tehokkaasti kosteuttaa kuivaa ja herkkää ihoa. Viimeksi kokeilussa oli Lumenen hydra gel mask, ei toiminut minulla ollenkaan, ihoon jäi vaan ärsyttävä kiristävä kalvo.
Kommentit (29)
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Minusta oikein mikään ei toimi, jos ihoa ei kuori ensin. Sitten vasta kosteus pääsee sinne perille asti.
Itse kuorin ruokasoodalla, laitan jauheen hetkeksi kosteille kasoille, huuhtelen pois ja vasta sen jälkeen kosteutusta.
Kuorin kerran viikossa, mutta en todellakaan ruokasoodalla, liian tujua herkälle iholle. - ap
Hellävaraisempi se on kuin hankaavat aineet.
Kokemukseni mukaan mikään naamio ei toimi yhtä hyvin kuin säännöllinen rutiini, koska sellaista taika-ainetta ei vain ole olemassakaan.
Ruokasooda on myös erinomainen kodin puhdistusaine, suositeltu mm kylppärikaakelien puhdistukseen ja pinttyneen lian poistoon. Mietis nyt vielä kerran että onko sellaista ihan viisasta laittaa iholle. Kuorimisvailutus on kylläkin 100% varma, sitä ei ole kiistäminen.
Evolve Bio-Retinol Gold Mask
Aivan ihana kullanvärinen naamio 😍
Toinen vaihtoehto on suklainen Evolve Radiant Glow Mask
Madaran SOS Hydra Mask -naamio on todella hyvin kosteuttava, mä olen käyttänyt sitä yövoiteena näin talvella.
I’m from Honey -maski, tekee ihosta superpehmeän ja kosteuttaa hyvin, hunaja on superaine ja sitä on kunnolla tuossa naamiossa. Toinen hyvä on First aid beautyn oatmeal mask.
Niistä sheet maskeista tulee ihan turhaa jätettä ja eivät paini samassa sarjassa tuon yo. naamion kanssa. Myöskin DIY ihonhoidot voi unohtaa, hyvätkin aineet kuten kaura ei ole niissä formuloitu ihonhoitoa varten, joten niissä saattaa olla aivan liikaa tai minimaalisesti tehoa oikeaan ihonhoitotuotteeseen verrattuna, plus saattaa aiheuttaa oireita ja ärsytystä, kun kukaan ei ole tarkoittanut niitä naamalle laitettavaksi.
Antipodes Aura Manuka Honey naamio on toiminut mulla hyvin
Vierailija kirjoitti:
I’m from Honey -maski, tekee ihosta superpehmeän ja kosteuttaa hyvin, hunaja on superaine ja sitä on kunnolla tuossa naamiossa. Toinen hyvä on First aid beautyn oatmeal mask.
Niistä sheet maskeista tulee ihan turhaa jätettä ja eivät paini samassa sarjassa tuon yo. naamion kanssa. Myöskin DIY ihonhoidot voi unohtaa, hyvätkin aineet kuten kaura ei ole niissä formuloitu ihonhoitoa varten, joten niissä saattaa olla aivan liikaa tai minimaalisesti tehoa oikeaan ihonhoitotuotteeseen verrattuna, plus saattaa aiheuttaa oireita ja ärsytystä, kun kukaan ei ole tarkoittanut niitä naamalle laitettavaksi.
Kiitos vinkistä, honey mask menee kokeiluun :)
Mitomo snail + egf kasvonaamio on hyvin kosteuttava. Löytyy ainakin Kärkkäiseltä
Väännän nyt rautalangasta. Minulla on ihan hyvä ja säännöllinen ihonhoitorutiini, mutta kaipasin kosteuttavaa, herkälle iholle soveltuvaa naamiota lauantai-illan hemmotteluhetkeen. En todellakaan kaipaa mitään ruokasooda vikkkejä 😂 - ap