Oikeasti hyvä kuivanihon kasvonaamio?
Siis sellainen joka tehokkaasti kosteuttaa kuivaa ja herkkää ihoa. Viimeksi kokeilussa oli Lumenen hydra gel mask, ei toiminut minulla ollenkaan, ihoon jäi vaan ärsyttävä kiristävä kalvo.
Kommentit (29)
100% purella on green tea -naamio (sheet mask), joka on ainesosiltaan ja tehokkuudeltaan täyttä kultaa. <3 Ei mitään eipäilyttäviä ainesosia ja sopii myös omalle herkälle iholleni.
Vierailija kirjoitti:
Halusin nimenomaan ihmisten omia kokemuksia, en kauneustoimittajan maksua vastaan arvostelemia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
100% purella on green tea -naamio (sheet mask), joka on ainesosiltaan ja tehokkuudeltaan täyttä kultaa. <3 Ei mitään eipäilyttäviä ainesosia ja sopii myös omalle herkälle iholleni.
Kiitos, tämä menee kokeiluun. -ap
Vierailija kirjoitti:
Tee diy-naamio kreikkalaisesta jugurtista ja hunajasta. Kaurajauhoja voi laittaa sekaan jos haluaa. Paljon halvempaa kuin mikään kosmetiikka ja toimii takuusti!
Tätäkin voisi kokeilla.
Lisää ruokaasi rasvaa. Iho alkaa rasvoittumaan eri tavalla/pääset eroon kuivasta ihosta.
Mulla on käytössä Origins Drink Up 10 Minute Mask
Lumenella on myös HERKKÄ Soothing SOS Mask, joka on voidemainen naamio ja voisi sopia herkälle ja kuivalle iholle geelimäistä paremmin.
Kemiallinen kuorinta (mulla ame pure käytössä nyt, on ihan jees) poistaa kuivat ihosolut, pesun jälkeen laitan oriflamen milk&honey naamarasvaa, imeytyy hyvin ja kosteutti kivasti viime viikonlopun pakkasillakin. Kosteutuksilla on se juju, että pitää käyttää säännöllisesti, siksi hyvä naamarasva👍🏻
Minusta oikein mikään ei toimi, jos ihoa ei kuori ensin. Sitten vasta kosteus pääsee sinne perille asti.
Itse kuorin ruokasoodalla, laitan jauheen hetkeksi kosteille kasoille, huuhtelen pois ja vasta sen jälkeen kosteutusta.
Vierailija kirjoitti:
Lisää ruokaasi rasvaa. Iho alkaa rasvoittumaan eri tavalla/pääset eroon kuivasta ihosta.
Ruokavalioni sisältää oliiviöljyä ja pähkinöitä, myös avokadoa ja kalaa syön silloin tällöin, rasvan puute tuskin on se on ongelma - ap
Lakukissa kirjoitti:
Minusta oikein mikään ei toimi, jos ihoa ei kuori ensin. Sitten vasta kosteus pääsee sinne perille asti.
Itse kuorin ruokasoodalla, laitan jauheen hetkeksi kosteille kasoille, huuhtelen pois ja vasta sen jälkeen kosteutusta.
Kuorin kerran viikossa, mutta en todellakaan ruokasoodalla, liian tujua herkälle iholle. - ap
Vierailija kirjoitti:
Kemiallinen kuorinta (mulla ame pure käytössä nyt, on ihan jees) poistaa kuivat ihosolut, pesun jälkeen laitan oriflamen milk&honey naamarasvaa, imeytyy hyvin ja kosteutti kivasti viime viikonlopun pakkasillakin. Kosteutuksilla on se juju, että pitää käyttää säännöllisesti, siksi hyvä naamarasva👍🏻
Minulla on jo hyvät voiteet, mutta lähinnä hakusessa oli kosteuttava, herkälle iholle sopiva naamio ns hemmotteluhetkeen :) - ap
Lululunin se sininen on todella hyvä kuivalle iholle, on japanilainen sheet mask.
Ainakin iherbista saa, ne on isoissa pakkauksissa ja yhdelle tulee hintaa noin 0,50, eli edullinen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalioni sisältää oliiviöljyä ja pähkinöitä, myös avokadoa ja kalaa syön silloin tällöin, rasvan puute tuskin on se on ongelma - ap
Kannattaa kokeilla noiden lisäksi d salina ravintolisää, ja astaxanthinia, itselläni nuo korjasivat kahdessa viikossa kuivan ihon.
Saa joka paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Kuorin kerran viikossa, mutta en todellakaan ruokasoodalla, liian tujua herkälle iholle. - ap
Hellävaraisempi se on kuin hankaavat aineet.
Kokemukseni mukaan mikään naamio ei toimi yhtä hyvin kuin säännöllinen rutiini, koska sellaista taika-ainetta ei vain ole olemassakaan.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Hellävaraisempi se on kuin hankaavat aineet.
Kokemukseni mukaan mikään naamio ei toimi yhtä hyvin kuin säännöllinen rutiini, koska sellaista taika-ainetta ei vain ole olemassakaan.
Toi ruokasooda rikkoo ph-arvonsa takia sen ihon suojavaipan, on todella raju kuorinta-aine.
Jos haluaa ei mekaanisen kuorinnan hapot on hyviä, esim. lactic acid on hellävarainen kuivalle iholle.
Lakukissa kirjoitti:
Ruokasooda on oikein erinomainen jos haluaa käräyttää ihon oman suojaavan happovaipan taivaan tuuliin ja tuhota ihon PH tasapainon. Jessus mitä ohjeita..
Tee diy-naamio kreikkalaisesta jugurtista ja hunajasta. Kaurajauhoja voi laittaa sekaan jos haluaa. Paljon halvempaa kuin mikään kosmetiikka ja toimii takuusti!