Anthony Hopkins "en oikeastaan edes halua tietää, onko minulla lapsenlapsia"
"Oscar-palkittu näyttelijälegenda Anthony Hopkins kertoi Radio Timesin haastattelussa rehellisesti siitä, millaiset välit hänellä on ainoaan lapseensa, ensimmäisestä avioliitosta syntyneeseen Abigailiin. Hopkins sanoi haastattelussa, että ei välitä tietää, onko Abigail saanut lapsia, eli että onko hän itse isoisä vai ei...
..Tosielämässä tilanne on toisenlainen. Hopkins sai ensimmäisen vaimonsa, näyttelijä Petronella Barkerin kanssa tyttären elokuussa 1969. Hopkins jätti vaimonsa ja tyttärensä, kun lapsi oli vasta taaperoikäinen"
Että semmoinen papparainen.
Lähde: is ja muut mediat
Kommentit (43)
Voi sentään.
Eihän hänen sanomassaan ole mitään suurta draamaa tai syyllistämisen aihetta.
Miksi ihmeessä, jos tosiaan on jättänyt perheensä 60-luvulla, eli KUUSIKYMMENTÄ vuotta sitten, välittäisi yhtään mitä sinne on jäänyt?
Minä erosin silloisesta aviopuolisostani n. 10 vuotta sitten, ja minua ei kiinnosta millään tasolla mitä hänen elämässä on tapahtunut.
Jos ei ole ollut /ehtinyt olla mitään suhdetta ihmiseen, VAIKKA oma lapsi biologisesti onkin, miksi ihmeessä oletusarvo olisi että tämän elämästä olisi kiinnostunut? - Erityisesti jos aikaa on kulunut 60 VUOTTA!!!!
Veikkaisin ettei Hannibalia kiinnosta lapsen lapsissa muu kuin mahdollisesti maku.
Itselläni ei ole lapsia, mutta todellakin ihmettelen miten ihmistä ei kiinnosta oma lapsi. Näitä ihmisiä taitaa todellisuudessa olla melko paljon.
On tällaisia ihmisiä muitakin, mutta harva kertoo mielipidettään näin suoraan. Ehkä hän ei välitä siitä, millaisen kuvan antaa itsestään. Aika moni vanhempi kärvistelee tehtävässään (juu, pitäen vanhempana olemista ikäänkuin työtehtävänä) ja esittää "normaalia vanhempaa". Oikeasti toivoo hartaasti sitä hetkeä, kun lapset lähtevät maailmalle ja toivoo, etteivät nämä koskaan tee lapsenlapsia.
Tämäkin ketju todistaa, että kaikkia asioita ei kannata möläyttää maailmalle muiden tietoon.
Tulee muuten mieleen Jörn Donner.
Vierailija kirjoitti:
On tällaisia ihmisiä muitakin, mutta harva kertoo mielipidettään näin suoraan. Ehkä hän ei välitä siitä, millaisen kuvan antaa itsestään. Aika moni vanhempi kärvistelee tehtävässään (juu, pitäen vanhempana olemista ikäänkuin työtehtävänä) ja esittää "normaalia vanhempaa". Oikeasti toivoo hartaasti sitä hetkeä, kun lapset lähtevät maailmalle ja toivoo, etteivät nämä koskaan tee lapsenlapsia.
Tämäkin ketju todistaa, että kaikkia asioita ei kannata möläyttää maailmalle muiden tietoon.
Minä. Mullakin on Asperger. Hoidin lapset kyllä aikuisiksi, ovat erittäin hyvin pärjänneet, mutta ihan kauheaa oli - se ei tosin ole lasten vika. Melkein kuolin stressiin ajoittain, ääniin, oman tilan puutteeseen, you name it. Toivottavasti kuolema korjaa ennen lapsenlapsia, elämä on niin raskasta. Enkö saisi kertoa tätä ihmisille, tekeekö tämä minusta paarian? Miksi aina pitää välittää siitä mitä muut ajattelevat? Meillä kaikilla on syymme.
Ilman muuta kannattaa lukea jonkun julkimon haastattelu sanasta sanaan ja uskoa aivan kaikki kirjaimellisesti. Ihan kaikki toimittajat ovat tunnetusti hyvin monipuolisia ja tutkivia, oikeamielisiä, ja missään nimessä tavoite ei ole saada lisääklikkauksia digilehden juttuihin (hyh hyh vaan lehden mainostuloille).
Vierailija kirjoitti:
Tämä sitten palkittiin taas!
Ja mitähän ihmettä tällä asialla on tekemistä näyttelijä taitojen kanssa?? Ei hyvää päivää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän ihmettä tällä asialla on tekemistä näyttelijä taitojen kanssa?? Ei hyvää päivää...
Täällä kiusataan aina Aspergereita.
Outoa syyllistämistä. Itselläni on lapsia, mutta en silti näe kuviossa mitään outoa.
Moni nainen haluaa sen lapsen. Mies ei niinkään. Miksi mies rinnalle jäisi, kun ei kiinnosta oikein nainen eikä lapsikaan? Ja kuten moni yllä sanoi: miksi vieraat ihmiset kiinnostaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Hän on lahjakas näyttelijä, ei sitä voi kiistää. Ymmärtäisin, että jos olisi jokin perverssi tyyppi, niin evättäisiin palkinnot eikä annettaisi rooleja. Hän ei ole tehnyt mitään rikollista, vaikka useimpia meistä kylmääkin ajatus siitä, ettei tunne vastuuntuntoa ihmisestä, jonka on saattanut maailmaan. On aika erikoista kuinka hyvin hän näyttelee tunteita, joita ei koe itse, kuten esim. isän rakkautta lapseensa.
Vierailija kirjoitti:
Perus psykopaatti: muut ihmiset, edes kanssasi dna:ta jakava jälkikasvu ei kiinnosta.
Kumma että juuri tällaisia miehiä ihannoidaan ja pidetään neroina, ainakin taidepiireissä.
Niinpä, kuin Jörn Donner meillä. Taidetta/aikaansaannoksia voi ihailla, ihmistä itseään ei tarvitse kunnioittaa.
Valot päälle. Ei häntä palkittu luonteen vuoksi. Oscar annetaan loistavasta näyttelijäsuorituksesta You know.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, jos on raskautunut epärehellisin tavoin. Muuten en.
Tämä on aina nuiin hauska väite etgtä nainen voisi "raskautua epärehellisin tavoin".
Onko se käyny Hopkinsin nukkuessa lypsämässä ja truutannut sperman itseensä, vai onko Hopkins tajuttomaksi vaipuessaan kaatunut naiset päälle, jolloin samalla on housut tippuneet jalasta?
Epärehellisin keinoin: valehdella käyttävänsä ehkäisyä ja tähän toinen luottaa. Se on epärehellistä. Mikä sua vaivaa, ettet tällaista asiaa ymmärrä???? Normaalisti suhteessa täytyy voida luottaa toiseen. Ja jos toinen valehtelee, se on epärehellistä, yhdenlainen petos. Riippumatta siitä olisiko toisen pitänyt älytä olla luottamatta omaan puolisoon ja käyttää siveysvyötä.
Vierailija kirjoitti:
Valot päälle. Ei häntä palkittu luonteen vuoksi. Oscar annetaan loistavasta näyttelijäsuorituksesta You know.
Av-mammat inhoavat Aspergereita, ja kaikki ihmisyys arvostellaan vanhemmuuden perusteella. Lisääntymisen ja oman siemenen narsistinen palvonta, sitähän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, jos on raskautunut epärehellisin tavoin. Muuten en.
Tämä on aina nuiin hauska väite etgtä nainen voisi "raskautua epärehellisin tavoin".
Onko se käyny Hopkinsin nukkuessa lypsämässä ja truutannut sperman itseensä, vai onko Hopkins tajuttomaksi vaipuessaan kaatunut naiset päälle, jolloin samalla on housut tippuneet jalasta?
Voi se mennä niinkin, että ohikulkiessa muna hipaisee. Tai niin, että kaveri ollut sairaalassa tajuttomana ja yöhoitaja hypännyt päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on lahjakas näyttelijä, ei sitä voi kiistää. Ymmärtäisin, että jos olisi jokin perverssi tyyppi, niin evättäisiin palkinnot eikä annettaisi rooleja. Hän ei ole tehnyt mitään rikollista, vaikka useimpia meistä kylmääkin ajatus siitä, ettei tunne vastuuntuntoa ihmisestä, jonka on saattanut maailmaan. On aika erikoista kuinka hyvin hän näyttelee tunteita, joita ei koe itse, kuten esim. isän rakkautta lapseensa.
Minulla on kahdesti eronnut veli, jolla molemmista liitoista kaksi lasta. Ensimmäisessä itse halusi lapsia, jälkimmäisessä itse halusi. Ensimmäisiä lapsia rakastaa, toisia hoitaa ”koska haluaa kantaa vastuunsa”.
Nämä pienemmät lapset kyllä tajuavat sen, etteivät ole isälleen niin tärkeitä kuin isommat. Näin ulkopuolisesta - ja läheisestä, sillä olen usein paikalla - isä kohtelee kaikkia lapsiaan samalla tavalla. Pienemmät tajuavat, että isommat ovat saaneet enemmän (isä oli varakkaampi ensimmäisessä liitossa), ja jotenkin tajuavat, että isä on heidän kanssaan lähinnä velvollisuudesta.
Tämäon off topic, mutta en aivan ymmärrä sitä, että lapsilla pitää olla elämässään isä jne jne. Nämä velvollisuudentuntoiset isät eivät välttämättä tee hyvää.
https://www.distractify.com/p/is-anthony-hopkins-autistic
Että voitte lopettaa ne psykopuheet, narsistit.
Tyttärellä voi olla isäpuoli, joka on käytännössä isoisä tämän lapsille.