Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytät maskia?

Vierailija
22.01.2021 |

Säälittää katsella maski naamalla kulkijoita.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muutkin.

Vierailija
2/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se säästää muiden ihmisten raato/virushengitykseltä vähän, osa tulee maskin alle kun eivät käytä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia vain esim. töihin liittyvissä kokouksissa, joita ei järjestetä etänä.

Lisäksi maski löytää tiensä kasvoilleni käydessäni isoisääni tapaamassa sairaalassa.

En käytä maskia kaupoissa tai muuallakaan julkisilla paikoilla, sillä siellä maskinkäytön voi korvata reiluja turvavälejä pitämällä ja ihmismassoja välttämällä.

Julkista liikennettä en ole koko epidemian aikana käyttänytkään.

Vierailija
4/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, kun ei tarvitse laittautua vaan maski naamalle vain. No käyttäysin muutenkin, kun on suositus.

Vierailija
5/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen paine. Olen osa lammaslaumaa ja noudatan suosituksia.

Tosin nyt tällä lampaalla alkaa järki mennä näihin rajoituksiin ja alan olla sitä mieltä, että jokainen saisi pitää huolen itsestään, riskiryhmäläiset pysykööt kotonaan ja tämä hyysääminen ja ihmisten eriarvoistaminen pitäisi lopettaa. Jos sairastun, niin sit sairastun. Riski vakavaan tautimuotoon on hyvin pieni, mutta riski, että menetän kohta mielenterveyteni on todella suuri. Olen työtön näiden rajoitusten takia.

Vierailija
6/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden vuoksi. Suojaan maskilla muita ja toivon, että muut maskin käyttäjät minua. Suuremmilta ysköksiltä. Ei siitä muuta hyötyä ole, jos joutuu liian lähelle muita.

Vierailija
7/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua levittää koronaa, suojaan muita. Kylläkyllä, olen terve ja sairaana en liiku yleisissä paikoissa, mutta mahdollisuus kantaa virusta tietämättään on ihan mahdollista. Ei, maski ei suodata kaikkea 100% teholla, mutta vähentää viruksen leviämistä kuitenkin. Minulla on aivot ja ymmärrys syy-seuraussuhteista ja logiikasta yleensäkin. Olen aikuinen, en teini-ikäinen ja minulla ei ole tarvetta kapinopida eikä jankuttaa typeriä asioita. Mielenterveyteni on kunnossa ja kaikki salaliitot ja q-jutut ymmärrän täydeksi tuubaksi. Ymmärrän syyt suositusten takana. En koe olevani mikään aivoton lammas joka tottelisi käskyjä käskyjen takia. Ärsyynnyn kylläkin helposti kaikesta höpöhöpöstä ja asioiden vastustamisesta jostain täysin typerästä ja ymmärtämättömästä syystä.

Vierailija
8/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon niin nössö, koska niin on suositeltu ja kaikki muutkin käyttää, enkä halua erottua muista.

Vierailija
9/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen takia saikulla, en jaksa meikata niin maskin alle voi piiloutua kun olen niin hirveän näköinen

Vierailija
10/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua levittää koronaa, suojaan muita. Kylläkyllä, olen terve ja sairaana en liiku yleisissä paikoissa, mutta mahdollisuus kantaa virusta tietämättään on ihan mahdollista. Ei, maski ei suodata kaikkea 100% teholla, mutta vähentää viruksen leviämistä kuitenkin. Minulla on aivot ja ymmärrys syy-seuraussuhteista ja logiikasta yleensäkin. Olen aikuinen, en teini-ikäinen ja minulla ei ole tarvetta kapinopida eikä jankuttaa typeriä asioita. Mielenterveyteni on kunnossa ja kaikki salaliitot ja q-jutut ymmärrän täydeksi tuubaksi. Ymmärrän syyt suositusten takana. En koe olevani mikään aivoton lammas joka tottelisi käskyjä käskyjen takia. Ärsyynnyn kylläkin helposti kaikesta höpöhöpöstä ja asioiden vastustamisesta jostain täysin typerästä ja ymmärtämättömästä syystä.

Hohhoijaa.

Vierailija
11/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on asuinmaassani pakollista. En halua 400 e sakkoja.

Vierailija
12/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen paine. Olen osa lammaslaumaa ja noudatan suosituksia.

Tosin nyt tällä lampaalla alkaa järki mennä näihin rajoituksiin ja alan olla sitä mieltä, että jokainen saisi pitää huolen itsestään, riskiryhmäläiset pysykööt kotonaan ja tämä hyysääminen ja ihmisten eriarvoistaminen pitäisi lopettaa. Jos sairastun, niin sit sairastun. Riski vakavaan tautimuotoon on hyvin pieni, mutta riski, että menetän kohta mielenterveyteni on todella suuri. Olen työtön näiden rajoitusten takia.

Kevyet mullat!

Itse en aio sairastua covidiin mutta te maskittomat ja varomattomat saatte mun puolestani mennä, en jää kaipaamaan :)

Vierailija
13/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

jaxuhalei, hei.

Vierailija
14/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei estä säälimästä.  

Vierailija
15/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on suositus ja siitä on todettu olevan hyötyä, joten näillä mennään. 

Vierailija
16/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pidän koska esimies käski, bussissa pidän koska en halua erottua joukusosta. Kotona en pidä ollenkaan.

Vierailija
17/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain sellaisissa paikoissa, joissa on "pakko". Julkisissa, kaupoissa jne. kuljen edelleen ilman.

Vierailija
18/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on suositus ja siitä on todettu olevan hyötyä, joten näillä mennään. 

Suositus on myös syödä kilokaupalla tuoreita kasviksia joka päivä ja harrastaa 2 tuntia hikiliikuntaa.

Vierailija
19/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä pidän koska esimies käski, bussissa pidän koska en halua erottua joukusosta. Kotona en pidä ollenkaan.

Miksi et halua erottua joukosta?

Vierailija
20/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvatakseni sinun terveyden, jos olen jostain saanut tartunnan.