Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joidenkin ihmisten aivot eivät ole kehittyneet.

Vierailija
22.01.2021 |

Huomaan usein homo sapienseissa sellaista idioottia uskomista millä ei ole mitään tekemistä ihmisen kokemuksella vaan ainoastaan jonkun tahon sanomalla uskomuksella ja se näyttää aivovammaiselta. Ei kannata uskoa kaikkea koska muuuten pilaat elämäsi jonkun toisen ihmisen kokemuksesta etkä koe itse tällöin mitään.
Ei kannata uskoa kaikkea tehdäkseen "kokemus" uskomisesta. Olkaa rohkeita ja elätkää elämänne, älkää uskoko kaikkea.
Tämä uskomisen teatteri näyttää entistä idioottisemmalta nyt kuin biden tuli presidentiksi. Se tasapainoittaa sivilisaatiota enemmän jos me elämme ihmisten kokemuksien mukaan kuin jonkun uskomuksen perusteella. Nyt on rantautunut homo sapienseille Biden uskonto, älkää uskoko kaikkea... minä itse en usko mihinkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alanuolitit?

Vierailija
2/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että osaatte loukata uskonnollanne mikä on alanuolittaminen. Empatiasta te ette tiedä mitään ja jos tiedätte niin se on jotain idioottia uskontoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. En tullut argumentoimaan kuten te alanuolitatte vaan tulin jakamaan kokemustani.

Vierailija
4/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
5/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten ne, jotka ovat tietävinään kaiken, muiden diagnoositkin, vaikka alhainen ÄO oikein loistaa kauas, eivätkä tiedä edes mistä puhuvat.

Vierailija
6/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinua pitäisi uskoa? Miten Biden liittyy yhtään mihinkään? Missä kunnossa omien aivojesi kehitys on, jos et osaa kirjoittaa selvästi?

Vierailija
7/7 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit tulla julki ja esitellä kehittymättömät aivosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan