Etsin rikasta ja kaunista, n. 25 v. näyttelijänaista vaimokseni
En ole ronkeli, eli joku muukin ala käy ..
Sincc
Kommentit (47)
Nicola Peltz täyttää kriteerit, mutta on kihloissa Brooklyn Beckhamin kanssa eli ei valitettavasti saatavilla. :/
Aikaisemmin hän oli parisuhteessa Anwar Hadidin kanssa.
Oletko noiden nuorten miesten tasoa?
Jos olet, niin ehkä voit saada oman kauniin, rikkaan ja nuoren näyttelijättären, mutta Suomessa heitä ei kyllä ole eli ulkomaille joudut lähtemään.
Minä olla Taylor, rakastaa Suomi! Kelvata Sinä?
Mä voisin varata sen rikkaan näyttelijätytsyn naiskaverin, jos sekin sattuu olemaan sinkku. Mulle riittää, että se on söpö ( ja kohtuullisen täysipäinen ).
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää osata näytellä?
No katso nyt kuka on kyseessä! Kyllä sitä pitää olla ihan Oscar-tason näyttelijä, että pystyisi Sincciksen kaltaisen hörhön kanssa seurustelemaan. Keskustella basilikoista ja aikamatkailusta, hrrrrr.....
Kylmät väreet menee, eikä ihastuksesta.
Luulen, että siihen etsimiseen menee vielä jonkin verran aikaa. Älä pidättele hengitystäsi ja laita muutaman vuosikymmenen päästä päivitys, että löysitkö.
Mikä muuten on tärkeysjärjestys näissä osatekijöissä: rikas, kaunis, 25v., näyttelijä, nainen. Epäilen, että se tärkein on nainen, kun siitä jo ehdit jonkun kanssa väitellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy rikas ja kaunis iältään 25 - 35 vuotias nainen, ei tarvi osata näytellä.
M43
Ps. Hakkaraisen Teuvolla on silmää naiskauneudelle.
Eikö edes sängyssä ?
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mallin näköinen, mielenkiintoista elämää viettävä ja seurapiireihin kuuluva 20-30-vuotias ökyrikkaan perheen poika, niin ei mitään ongelmaa ;)
Edelleenkään TE ette sitä päätä. Tajuatteko, että jokainen ihminen on yksilö.
Sehän voi pitää vaikka lihavista. Se on jokaisen ihmisen henkilökohtainen päätös.
Capiss !
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Nicola Peltz täyttää kriteerit, mutta on kihloissa Brooklyn Beckhamin kanssa eli ei valitettavasti saatavilla. :/
Aikaisemmin hän oli parisuhteessa Anwar Hadidin kanssa.Oletko noiden nuorten miesten tasoa?
Jos olet, niin ehkä voit saada oman kauniin, rikkaan ja nuoren näyttelijättären, mutta Suomessa heitä ei kyllä ole eli ulkomaille joudut lähtemään.
Nytkö te naiset sitten uskotte tasoihin ?
Sincc
Ei niitä ole. Palstan naiset kerto, joten mulle sopiva on vaikka miss maailma.
Näyttelijät ovat aika epävakaita ja päihteisiin meneviä, mutta jos vauhti ja vaaralliset tilanteet kiinnostaa niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin hän oli parisuhteessa Anwar Hadidin kanssa.Oletko noiden nuorten miesten tasoa?
Jos olet, niin ehkä voit saada oman kauniin, rikkaan ja nuoren näyttelijättären, mutta Suomessa heitä ei kyllä ole eli ulkomaille joudut lähtemään.Nytkö te naiset sitten uskotte tasoihin ?
Sincc
Mitkä ihmeen ”te naiset”?
Itse olen kyllä aina ”uskonut” tasoihin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä rikas ja kaunis näyttelijänainen mutta olen 24 :(
Hyvä, niin minäkin, mutta en halua näytellä mitään. Mitä pitäisi näytellä, ei kai paljasta pintaasentään?
Vierailija kirjoitti:
Sanoinhan, että voin joustaa siinä, jos muita taitoja on.
Sincc
Ettei pudota ihan tyhjän päälle ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet, niin ehkä voit saada oman kauniin, rikkaan ja nuoren näyttelijättären, mutta Suomessa heitä ei kyllä ole eli ulkomaille joudut lähtemään.Nytkö te naiset sitten uskotte tasoihin ?
Sincc
Mitkä ihmeen ”te naiset”?
Itse olen kyllä aina ”uskonut” tasoihin.
Kiwa juttu. Mutta kait ymmärrät, että mieltymykset on henkilökohtaisia.
Sincc
Et voi luetella omia mieltymyksiäsi ja kuvitella, että kaikkia kiinnostaa samat asiat.
Toinen tykkää äiristä, toinen tyttäärestä .. kolmas kummastakii ..
Vierailija kirjoitti:
Minä olla Taylor, rakastaa Suomi! Kelvata Sinä?
Hieano juttu tailor ! Mulla puuttuukin nappi yhrestä paidasta, sekä vetoketju toisesta.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katso nyt kuka on kyseessä! Kyllä sitä pitää olla ihan Oscar-tason näyttelijä, että pystyisi Sincciksen kaltaisen hörhön kanssa seurustelemaan. Keskustella basilikoista ja aikamatkailusta, hrrrrr.....
Kylmät väreet menee, eikä ihastuksesta.
Olet harwinaisen ikävä tyyppi ja joudut vielä perumaan sanasi.
Sincc
No okei mieskin käy kerran ei ole vielä ketään ilmoittautunut.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Mihin se jono muodostetaan?
Siinäpä hyvä kysymys. Kuinkas pitkälle se vihreiden rakentama pyörätie menee? Tuleeko Korsoon saakka ?
Sincc
Jos olet mallin näköinen, mielenkiintoista elämää viettävä ja seurapiireihin kuuluva 20-30-vuotias ökyrikkaan perheen poika, niin ei mitään ongelmaa ;)