Alkaa olla vaikea kuvitella normielämää
Eihän sitä osaisi enää olla. Mitä tekisi ja miten olisi.
Kommentit (28)
Minä olen jo palannut normaaliin. En pidä maskia, en mene testeihin enkä vastaa puhelimeen jos ei ole tuttu numero (vältän karanteenipuhelut).
Käyn ravintoloissa, kaupoilla, tapaan ystäviä ja hengaan muutenkin normaalisti.
Miten sitten nyt oikein olet jos et normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo palannut normaaliin. En pidä maskia, en mene testeihin enkä vastaa puhelimeen jos ei ole tuttu numero (vältän karanteenipuhelut).
Käyn ravintoloissa, kaupoilla, tapaan ystäviä ja hengaan muutenkin normaalisti.
Minun ei tarvitse edes palata koska noin olen koko ajan elänyt...
Riskiryhmät saisivat huolehtia itse itsestään ja jättää meidät muut rauhaan. Itse en ainakaan aio tehdä enää mitään suojatakseni kaupoissa ja busseissa hengaavia vanhuksia. Saakoot koronan jos ei kiinnosta suojautua.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse olen elänyt ihan normaalia elämää koko ajan.
Missä asut missä ei ole mitää rajoituksia ?
Muutan sinne 😅😅
Historiaan kun vähän vilkaisee, niin tällaiset pandemiat kestävät sen kaksi vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Riskiryhmät saisivat huolehtia itse itsestään ja jättää meidät muut rauhaan. Itse en ainakaan aio tehdä enää mitään suojatakseni kaupoissa ja busseissa hengaavia vanhuksia. Saakoot koronan jos ei kiinnosta suojautua.
Itse riskiryhmäläisenä voisin periaatteessa jopa kannattaa tätä, jos minun annettaisiin vain suojella itseäni. Olen opettaja ja astmaatikko. Sairastin vasta pahan keuhkoputken tulehduksen joka muistutti siitä, miten astma vaikuttaa hengitystietauteihin. Olen vakituisessa toimessa 2. Asteen opistolla , en saa järjestää kaikkea opetusta etänä enkä tietenkään saa palkatonta vapaata Koronan takia. Hirvittää että saan taudin ja tiedän kyllä etten siihen kuole mutta en usko kovin vähälläkään siitä selviäväni.
Lähiopetus järjestetään koska ”se on turvallista”.
Minulla on FFP2 maski.
Mitä muuta voin tehdä. Silti mahdollisuus että altistun koululla on tosi koska riski on käytännössä joka päivä läsnä. Opiskelijoita ympäri maakuntaa, osa asuu opistolla osa ei.
Miten voin suojella itseäni ? Jos en irtisanoutua halua.
TUHO TULEE!!!!