Syöttekö koskaan pussinuudeleita julkisesti? Ei siksi, että olisi noloa syödä nuudeleita, vaan siksi, että niitä ei voi syödä siististi
Itse syön ne kiinalaisilla puikoilla. En söisi niitä julkisesti.
Kommentit (13)
Ei tule mieleen missä söisin niitä julkisesti? Tarvitaan kuitenkin kiehuvaa vettä niiden valmistukseen ja se on helpoin järjestää kotona...
En ole koskaan syönyt nuudeleita missään.
Itse syön niitä lusikan ja haarukan kanssa, kuten pastaa. Ei tule sotkua ja liemen voi lusikoida.
En ole koskaan syönyt pussinuudeleita, mutta syön hyvinkin usein kiinalaisessa ravintolassa. Ei mitään ongelmaa nuudelien kanssa.
Eihän niitä siellä alkuperäseudullaankaan meidän mittapuulla niin siististi syödä.
Mitenköhän Aasiassa pärjäävät, kun pitää syödä nuudeleita julkisesti.....
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä siellä alkuperäseudullaankaan meidän mittapuulla niin siististi syödä.
No, ei todellakaan! Herran jestas sukulaisen vaimo on kiinalainen ja hän osasi äänekkäästi ryystää jouluateriankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei todellakaan! Herran jestas sukulaisen vaimo on kiinalainen ja hän osasi äänekkäästi ryystää jouluateriankin.
Ryystäminen kuuluu asiaan.
On töissä eväänä useinkin nuudeleita. Ei yhtään hävetä vaikka ei nyt niin "siististi" niitä voikkaan syödä. Jauheliha-spagettia otan myös evääksi. Ihan haarukalla syön molemmat ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen missä söisin niitä julkisesti? Tarvitaan kuitenkin kiehuvaa vettä niiden valmistukseen ja se on helpoin järjestää kotona...
Meillä on töissä vedenkeitin ja mikrotkin. Eikös työpaikka ole tarpeeksi julkinen paikka, jos tauolla on useampikin ihminen samaan aikaan. Mutta jos ei ole työpaikkaa, niin.....
Miten niin ei voi syödä siististi? Olen joskus ottanut töihin ruuan lisukkeeksi mukaan ja ihan siististi osaan syödä niitä.