Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huulirasvasta iho-oire ?

Vierailija
21.01.2021 |

Voiko olla mahdollista että uusi huulirasva saa suupieleen haavan? Paranee heti kun palaan Bepanthen-voiteeseen ja kun -nuukuuksissani- yritän huulirasvaa käyttää, niin haava aktivoituu taas.
Huulirasva on Lumenen Mustikka-kaura. Koskaan ennen ei muilla rasvoilla tuollaista. En ole tietääkseni allerginen millekään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla viallinen erä. Tutulleni tuli Mirame rasvasta niin kauheat oireet, että piti näyttää ihan lääkärille. Ei ymmärtänyt mistä johtui ja tunki sitä mirame aina vaan lisää. Lehdessä ilmoitettiin ja siitä vasta ymmärsi. Tapahtui siis 2000- luvun alussa. Hänellä turpoi huulet kaksinkertaiseksi, lohkeilivat pahasti ja olivat kivuliaat. Lopeta ihmeessä käyttö.

Vierailija
2/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joskus 15 vuotta sitten blistexin huulirasvasta huulet täyteen pieniä kirveleviä ä rakkuloita. En tietenkään jatkanut sen käyttoä, enkä ole ostanut sen jälkeen mitään blistexin voiteta. En ole millekään allerginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aika monesta huulirasvasta oireita. Bepanthen-voide on paras. Bepanthen-huulirasva ei aiheuta oireita, mutta ei tehoakaan oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
4/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneet. Bepanthen on kyllä ihana mutta vaikutus lyhyt. Lumene lähti roskiin. Muutaman euron takia en aio kärsiä. Täytyy palata vaseliinin käyttäjäksi.

Ap

Vierailija
5/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastanneet. Bepanthen on kyllä ihana mutta vaikutus lyhyt. Lumene lähti roskiin. Muutaman euron takia en aio kärsiä. Täytyy palata vaseliinin käyttäjäksi.

Ap

Tuli juuri mieleeni, että voisit kokeilla ohutta kerrosta Bepanthenia vaseliinin alla. Sieltä se ei karkaisi niin nopeasti.

Nro 3

Vierailija
6/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin markettien huulirasvat aiheuttavat haavaumia suupieleen. Apteekista ostamani eivät ole aiheuttaneet näitä oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan